Aviseringar
Rensa alla

Varför alla emot SD ?


Ämnesstartare

patrick bateman:

jag överdrev nog en aning faktiskt men de är väl ändå emot invandring? är inte så insatta i det hela men jag hör bara skit om dem, även folk som kan tex lärare i skolan och så

alla kallar de farliga

Jag vet. Jag har lärt mig att aldrig lyssna på folk som gapar, för de har oftast bara lärt sig från andra som gapar.

Och deras hemsida verkar nere så jag kan inte läsa vad de har att säga..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Varför? Verkar ju fett onödigt även om sossarna och moderaterna har konspirerat för att mer eller mindre tvinga in oss i ett sånt läge.

precis, i tanke på sveriges situation i nuläget kan det ju vara bra att ha en backup, så att säga.


   
SvaraCitera

Woho:

precis, i tanke på sveriges situation i nuläget kan det ju vara bra att ha en backup, så att säga.

ja men det är först när vi går med i NATO som det kommer att finnas en hotbild


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

ja men det är först när vi går med i NATO som det kommer att finnas en hotbild

äsch oroa dig inte, usa fixar biffen.


   
SvaraCitera

Sterd:

Jag vet. Jag har lärt mig att aldrig lyssna på folk som gapar, för de har oftast bara lärt sig från andra som gapar.

Och deras hemsida verkar nere så jag kan inte läsa vad de har att säga..

jag gapar inte

jag litar dock på att den svenska befolkningen inte gillar SD, förutom nu de rasister som röstade på dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

rasister

berätta gärna vilka slutsatser du grundar dessa antaganden på


   
SvaraCitera

Woho:

äsch oroa dig inte, usa fixar biffen.

USA är toast, de har inte råd längre, statskulden är i princip lika stor som BNP nu, hade dom varit ett företag hade dem konkat för länge sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dina bokstäver är LATINSKA. Dina siffror ARABISKA. Din pizza är
ITALIENSK. Din kebab är TURKISK. Din alkohol uppfanns av IRANIER. Och du
älskar att åka till THAILAND. Hamburgaren du äter kommer från USA. Din
favorit rappare har AFRIKANSKT påbrå. Han den där roliga på TV är KURD.
Din landslagskapten är BOSNISK. Visst vo...re livet tråkigt utan INVANDRARE
SD...

Älskar invandrare[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PixPoxy:

Dina bokstäver... osv

Ännu en av de där märkligheterna. Vem har sagt något om detta? Visa var SD skriver att vi inte ska äta kebab.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Vem har sagt något om detta? Visa var SD skriver att vi inte ska äta kebab.

Det har inte med Kebab att göra idiot. Det har med att invandrare är bra och kul... utan invandrare får vi inga pizzor elelr dylikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

USA är toast, de har inte råd längre, statskulden är i princip lika stor som BNP nu, hade dom varit ett företag hade dem konkat för länge sen

åscdå, de sätter säkert in en special-nånting-nånting om det nu skulle krisa sig i sverige, jag har mitt fulla förtroende för detta gudsavbildade land


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PixPoxy:

utan invandrare får vi inga pizzor elelr dylikt

så man måste vara invandrare för att laga pizza?


   
SvaraCitera

Woho:

åscdå, de sätter säkert in en special-nånting-nånting om det nu skulle krisa sig i sverige, jag har mitt fulla förtroende för detta gudsavbildade land

om sverige anfalls så anfalls samtidigt en stor mängd andra länder och då prioriteras vi bort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PixPoxy:

utan invandrare får vi inga pizzor elelr dylikt

Jo... vi har ju potatis, eller hur?

Hur som helst är jag inte övertygad om att SD vill stoppa turkar som vill komma hit och öppna kebabställe heller, men om det är så får du gärna ge en källa [y]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera