Aviseringar
Rensa alla

Varför anses "daller" vara så fult?


Ämnesstartare

vhfaj:

Nej för i helvete, inget sladder (Du röstade på detta alternativ)

[no-no][no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Det borde det för att du tycker så? Finns ju finare ord, man hör ju hellre att man är kurvig än fet osv.

Kurvig och fet är ju inte ens samma sak. Fet är när det dallrar för mycket. Kurvig är när man har former och det dallrar lagom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Kurvig och fet är ju inte ens samma sak. Fet är när det dallrar för mycket. Kurvig är när man har former och det dallrar lagom.

Hur som helst kan man uttrycka sig mer eller mindre bra. Om du vill få fram ett leende så kallar du inte en brud fet. Nu orkar jag inte med dig mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Om du vill få fram ett leende så kallar du inte en brud fet.

Har aldrig kallat någon fet. Fet och dallrig är två helt skilda saker. men du VILL ju inte förstå utan fortsätta på din stereotyplinje.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Det finns få saker som är sexigare att se än när en tjej går framför en och så ser man liksom att skinkorna typ guppar och gungar under byxorna.

Word.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Fett sliskig? Skulle jag vara lika sliskig om jag berömde tjejen för hennes ansikte?

Ja, om du gjorde det på ett sexuellt sätt. Att säga att någon har en fin och dallrig rumpa är ju i samma liga som att säga att någon har fina kuksugarläppar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Ja, om du gjorde det på ett sexuellt sätt. Att säga att någon har en fin och dallrig rumpa är ju i samma liga som att säga att någon har fina kuksugarläppar.

Det var det sämsta jag har hört. I alla fall idag.

Cowell:

Word.

Brother!! Storleken kan dock variera för min smak. Behöver inte vara superstora, bara konsistensen är den rätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofta man går fram till någon och säger vilken fin, dallrig rumpa den har.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den ska väll vara fast och fin? [confused]


   
SvaraCitera

vhfaj:

och är brösten fina kan har hon dessutom tillräckligt med mat till det lilla barnet.

[wink][party]för mjölken "sitter" ju i brösten redan från början.


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

Beror på hur du uttrycker dig.

Hej, vilket fint, dallrigt ansikte du har [wink]

vhfaj:

Bara för att alla former finns betyder det inte att alla former är bra.

Tack då. Jag råkar tillhöra "jag äter kakor till frukost utan att gå upp i vikt"-skaran och det är inte alltid kul det heller. Jag har i princip inga höfter eller någon rumpa, skulle det vara fel på något sätt tycker du? Det är inte direkt något jag har bestämt själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

Hej, vilket fint, dallrigt ansikte du har [wink]

[cry]


   
SvaraCitera

vhfaj:

"hennes kropp kan bära på avkomma"

och det kan inte en smal tjej eller? är du en neandertalare eller något.. ?

daller är fult tycker jag. Skiter i att det är naturligt och blabla, jag tycker helt enkelt att det är fult. Jag kan inte hjälpa det, det är så jag tycker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Hell yeah! (Du röstade på detta alternativ)

Fråga inte varför [rolleyes]


   
SvaraCitera