Aviseringar
Rensa alla

Varför använder ni droger?


Ämnesstartare

Berätta för mig, varför använder ni droger? Hur ofta? Vilka? Inklusive alkohol.
Var inte blyga. Berätta för mig!

Personligen så använde jag cannabis vid några få glada tillfällen förra året, men har inte gjort det mer för att jag inte vill lägga pengar på det. Använt av anledningen att jag gillar ruset, men det ger mig ingenting i längden därav vill jag inte lägga för mycket pengar eller energi på det.

Använder alkohol ibland när det bjuds, men inte mer än 6 gånger om året. Då bortser jag från en öl eller ett glas vin. Använder det för att jag inte ännu är 100% socialt missanpassad. Eller jag tar seden dit jag kommer. Eller jag har svårt att säga nej.

Testat svamp en gång och planerar att fortsätta med minst en månads mellanrum. Använder för att jag anser att det kan ge mig någonting, och har redan gett mig lite ökad lycka. Dessutom så anser jag det vara en så pass speciell upplevelse så jag vill inte neka mig själv en sådan sak.


   
Citera
Ämnesstartare

Alkohol- Älskar öl, tycker om vin, gillar känslan att få i mig alkohol helt enkelt, super mig dock inte full så ofta utan dricker 4-5 öl en kväll bara.
Nikotin, värdelöst, blev beroende för några år sedan och på den vägen går det.

Sen har det hänt att jag tagit benzo preparat för att kunna sova ibland, har störda sömnproblem.


   
SvaraCitera

Alkohol om man är på fest

Psykedelia för att det är intressant

Har uppehåll nu dock för att jag inte mår så bra och inte tycker något är speciellt intressant.


   
SvaraCitera

Alkohol: Gillar vin väldigt mycket, detsamma med öl och vissa drinkar. Dricker mig full högst 1 gång i månaden och då blir det p.g.a. att jag siktr på det.
Cannabis: Rökt några gånger, tråkigt.
Svamp: Tagit några gånger, gillar "ruset". Dock är jag inte helt positiv till halicugener.
Amfetamin: Mycket intressant drog, det dåvarande ruset är inte alltid likt det förra, alls.
Kokain: Skönt att komma ifrån världen, totalt.
Nikotin: Är beroende, började när jag mådde dåligt förr och har fastnat sen dess.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cannabis - Röker varje dag, har inge funderingar på sluta heller.
Amfetamin - Testar väl lite då och då. Concerta Ftw 😀
Mephedrone - Underbaraste drogen 🙂
Lustgas - alltid, haha 😀
Flödder - En av dom roligaste "drogerna" som finns tycker jag 🙂 Speciellt Iktorivil Roche 2'or 🙂


   
SvaraCitera

WhiTe_HawK:

Röker varje dag, har inge funderingar på sluta heller.

Varför?


   
SvaraCitera

Röker hellre hasch än dricker alcolhol


   
SvaraCitera

Brk g:

Varför?

för att han är kool p15 som röker på fattaru väl, wööö.


   
SvaraCitera

Idiotpod:

Kokain: Skönt att komma ifrån världen, totalt.

Oj, misslyckad 15 åring...


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Oj

15?
Jag är 18, tack.


   
SvaraCitera

Idiotpod:

15?
Jag är 18, tack.

Haha, du bytte ju nyss. [bigsmile]

18 gör inte saken bättre.


   
SvaraCitera

Idiotpod:

Jag är 18, tack.

Extremt misslyckad 15åring då. 😛


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Haha, du bytte ju nyss.

18 gör inte saken bättre.

Conny:

Extremt misslyckad 15åring då. 😛

Tyvärr, jag har inte bytt ett dyft gällande min ålder.
De som är misslyckade är nog mer ni 2. Tillför inget till tråden och offtopicar.

Och förresten, vad har ni med min ålder att göra?
Är det relevant till ämnet?

Men tyvärr för er, så är jag född 90. Fyller snart 19 för tusan. Fyller i November.

White_hawk; är dock p_15.

Fail på er båda.


   
SvaraCitera

Det mesta tar jag för att det är roligt och för att det är skönt att uppleva verkligheten på ett annat sätt. Dricker jag kan jag ha kul och vara mer avslappnad än jag annars är (jag är stel, tyst och introvert i nyktert tillstånd). Röker jag på så har jag oftast väldigt kul åt allt, plus att musik får en helt ny dimension. Tar jag amfetamin eller annan centralstimulantia så sitter jag antingen och pratar hela natten med vänner, eller om jag är själv så runkar jag. Hallucinogener tar jag för att det är intressant och kul att vrida och vända på min verklighetsuppfattning och tänka på nya sätt.


   
SvaraCitera

Idiotpod:

Fail på er båda.

Ajdå, jag måste ha vara totalt stenad på kokain nu.


   
SvaraCitera