Aviseringar
Rensa alla

Varför använder ni Ungdomar.se?


Lav:

Goda sidor?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
*gråtskrattandesmiley*
Är inte nyfiken av mig så sch...! Oskyldig

Sch på dig själv! Du blev precis berörd av min kommentar och mina snälla ord. Jag lyckades få din uppmärksamhet igen Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ej avregga mig, pls hjälp 🙁


   
SvaraCitera

Vet ej, ibland undrar jag bara vad jag gör här. Det är nästan ingen idé att försöka skaffa vänner här, folk är för underliga (inklusive mig själv). Kul att diskutera med folk, vissa är väldigt intressanta. Ibland är det bara tråkigt här, ibland kul, lite som livet är antar jag.


   
SvaraCitera

Tickstart:
Kan ej avregga mig, pls hjälp 🙁

Är det så tråkigt här säger du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Är det så tråkigt här säger du?

Har inte varit aktiv på länge, har ingen direkt uppfattning om hur det är ställt nuförtiden. Lite fel målgrupp för mig 😉


   
SvaraCitera

Tickstart:

Har inte varit aktiv på länge, har ingen direkt uppfattning om hur det är ställt nuförtiden. Lite fel målgrupp för mig 😉

Well, sounds legit. 🙂
Ibland har jag inte heller en aning om vad som händer här, men så hänger jag inte alltid där folk är!


   
SvaraCitera

Har inget liv, och då behöver man ju lite tidsfördriv ibland...Söt


   
SvaraCitera

Först var det för att få hjälp i stöd och svar, sedan läste jag vad andra hade skrivit i forumet angående psykisk ohälsa, i början handlade det mest om det. Trodde faktiskt inte då att jag skulle bli sittande här varje dag. Nu är det väl mer för att kunna skriva av sig, då det inte alltid är så roligt för mamma att höra vad som händer på mitt jobb och hur jag mår varje dag, känns det bra och vara här. Speciellt när jag är trött och berätta allt för en annan person också, som inte kan lämna mig ifred riktigt...men det är en annan story. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag registrerade mig för att en rasist bannade mig på ett annat forum för att jag är blatte. 


   
SvaraCitera

Lite olika saker


   
SvaraCitera
Smilen

För att diskutera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderar fortfarande på varför


   
SvaraCitera

....för att jag är uttråkad?


   
SvaraCitera

För att jag är uttråkad men får inte ut något härifrån och tristessen kvarstår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för att lösa problem.


   
SvaraCitera