Aviseringar
Rensa alla

Varför använder så få forumet 2018?


Ämnesstartare

Jag är relativt ny här och fattar inte varför forumet har typ helt dött ut... kan nån förklara!?


   
Citera
time
 time

Har varit här sen 2007 och det har alltid funnits perioder där det är mer eller mindre aktivitet. Inget nytt under solen alltså. Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att det är ett gammalt forum som fylls med troll som söker kk, folk tröttnar väl antagligen. Ibland undrar jag varför jag ens fortsätter gå in härGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:
För att det är ett gammalt forum som fylls med troll som söker kk, folk tröttnar väl antagligen. Ibland undrar jag varför jag ens fortsätter gå in härGlad

Okej. men varför går man in på ett nästan utdött forum för att trolla med typ 20 pers eller söka en kk!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalixtus02:

Okej. men varför går man in på ett nästan utdött forum för att trolla med typ 20 pers eller söka en kk!?

Det är en sak jag undrar över själv Galen


   
SvaraCitera
Finale

Kan man samtidigt vara ett troll och söka en kk? Låter inte rimligt för mig, men är väll en filosofisk fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finale:
Kan man samtidigt vara ett troll och söka en kk? Låter inte rimligt för mig, men är väll en filosofisk fråga.

Det mesta är möjligt, så varför inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Har varit här sen 2007 och det har alltid funnits perioder där det är mer eller mindre aktivitet. Inget nytt under solen alltså. Party

Kommer det komma människor tillbaka eller dör forum som ett gotmat ut helt!?


   
SvaraCitera

PWr:
För att det är ett gammalt forum som fylls med troll som söker kk, folk tröttnar väl antagligen. Ibland undrar jag varför jag ens fortsätter gå in härGlad

Känner densamma, men UM har någon dragningskraft som applicerar på en så man håller sig kvar ändå. Galen


   
SvaraCitera

Ja du, som Time säger, det finns aktiva perioder och inaktiva perioder. Jag ska väl försöka starta någon tråd nån gång, blir väl någon politisk tråd som vanligt. Det är ju snart val också!


   
SvaraCitera

Sommaren och hösten 2015 var en bra perioden här. Vet inte riktigt när jag började bli inaktiv här inne men det var iallafall goda tider förut Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tvivlar på att det kommer en ny upp-period, aktiviteten har stadigt sjunkit under det här decenniet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har precis varit låst, jag hinner inte på en sekund man


   
SvaraCitera
Lillen

Kalixtus02:

Kommer det komma människor tillbaka eller dör forum som ett gotmat ut helt!?

Fålk kommer till baka... jag har varit här under ett anat använda namn innan typ runt 2009-2012 och nu är jag tillbaka!! Och här för att stanna! 😀


   
SvaraCitera

Söker kk har 30 slak massa pengar komsi 


   
SvaraCitera