Aviseringar
Rensa alla

Varför blev det så jävla fel


Ämnesstartare

Ja jag gillade en viss tjej förut, tyckte att hon verkade snäll och så, vi började chatta lite på facebook, och sånt, jag kände väll henne inte gentligen jättebra men det var inte som vi var kompletta främglingar till varandra, iallfall efter en viss period så började jag få känslor för henne, men hon reagerade bara mer och mer konstigt, hon svarade aldrig när jag skrev till henne på chatten, och helt utan ankledning så tog hon bort mig efter en senare tid, jag anade att hon tyckte att jag var för på, så jag skickade ett brev till henne dä jag bad om ursäkt om hon tyckte att jag var för på, och det var inte meningen att såra henne, dagen efter sa hennes bästa tjejkompis till mig, att hon jag gillade inte ville att jag skulle skicka något mer till henne, jag menar jag bad om ursäkt för en grej och hon beter sig som jag typ sa dra åt helvete till henne, det som var ännu mer retarded var att hon skrev ett inlägg på sin twitter om att jag är den obehagligaste personen hon någonsin träffat lämna mig i fred bla bla, det komiska är att hon aldrig har träffat mig irl så hur fan kan hon då veta hur jag är som person, iallfall bryr jag mig inte om henne längre, men har ni några förslag på vad jag kan ha gjort fel, jag försökte verkligen att ta det lugnt och inte spamma eller tjata på henne, men ändå blev det så fel, dessutom tycker jag att hon uppfört rätt omoget med det hon skrev på sin twitter och allt,


   
Citera

du var obehaglig


   
SvaraCitera

Det är nog så att hon tyckte du var obehaglig.


   
SvaraCitera

Hon verkar känslig.


   
SvaraCitera

Semi:

Om jag ska ligga med någon så måste dom först skriva en sammanhängande text om sig själva med korrekt grammatik och struktur. Annars blir det fan inget.

svenska är inte hans första språk, och det var inte heller det språk som dom använde sig av. Värt att notera [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

alla anmärkte inte på din stavningsförmåga. varför inte fokusera på dom inläggen [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Res nullius:

alla anmärkte inte på din stavningsförmåga. varför inte fokusera på dom inläggen

Jo jag märkte det, tack [cheers]

men hon tyckte väll att jag var för obehaglig, men svårt att se hur hon kan veta vad jag är för person om hon inte ens har träffat mig irl, twitter inlägget hon postade var så himla onödigt och omoget så det inte är sant

själv tycker jag att hon överreagerade om hon inte var intresserad så kunde hon ha pratat med mig irl men inte fan gjorde hon det, jag hade inte tagit illa upp om hon hade sagt det, hellre det än att skriva massa skit om mig på sin twitter.


   
SvaraCitera

Håll er till ämnet och lägg ner personangreppen


   
SvaraCitera

mackan 90:

men svårt att se hur hon kan veta vad jag är för person om hon inte ens har träffat mig i

Du tror inte att det går att vara obehaglig online?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du tror inte att det går att vara obehaglig online?

jo det är såklart det går att vara, men det konstiga är att

när jag chattade med henne på facebook så skrev hon till mig att du verkar så himla snäll etc, och det enda jag ville just då var att försöka få en bättre kontakt med henne och bli en bättre kompis med henne, just eftersom jag tyckte att hon verkade som en snäll person, det var när jag föreslog om vi kunde bara träffas eller hitta på något som hon blev otrevlig, hur ska man kunna lyckas lära känna någon om man inte ens får umgås med dem.

att hon senare blockade mig på facebook, och sedan tog bort blockeringen på facebook, är en ganska klar signal för mig att hon är förvirrad[rolleyes]


   
SvaraCitera

mackan 90:

att hon senare blockade mig på facebook, och sedan tog bort blockeringen på facebook

Hur vet du att hon tog bort blockeringen om du lämnade henne ifred? Nä. Ta avstånd från denna brud.


   
SvaraCitera

Lämna henne ifred. Glöm henne. Dra lärdom från detta. Alla brudar är flator. Håll dig till din sida (dvs männen).


   
SvaraCitera

isola:

men svårt att se hur hon kan veta vad jag är för person om hon inte ens har träffat mig i

det är väl just därför att hon inte känner dig. Men det är sant att hon är omogen efter vad hon skrev på tvitter.


   
SvaraCitera
time
 time

mackan 90:

jag anade att hon tyckte att jag var för på

mackan 90:

så jag skickade ett brev till henne dä jag bad om ursäkt om hon tyckte att jag var för på,

Du övervägde inte att bara... låta henne vara ett tag, om det var det du misstänkte?


   
SvaraCitera

stereo total:

Lämna henne ifred. Glöm henne. Dra lärdom från detta. Alla brudar är flator. Håll dig till din sida (dvs männen).

Tro inte att du får alla tjejer för dig själv bara för det! [no-no][cute]


   
SvaraCitera