Aviseringar
Rensa alla

Varför blev du medlem på ungdomar.se?


Ämnesstartare

Varför blev du medlem på Ungdomar.se och hur kom det sig att du hittade den här sidan?


   
Citera

Haha, sidan dök hela tiden upp när jag var typ 13-14 och googlade saker Dold text: mest sexfrågor [blush].[crazy] Tyckte det verkade vara sköna människor här och reggade. [crazy]


   
SvaraCitera

Jadu, vem vet? [smile] Jag har nog inget bra svar på den frågan egentligen...


   
SvaraCitera

Jag hade tråkigt.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick länk till en tråd av en på msn, sen reggade jag. Har haft 4-5 användare.


   
SvaraCitera

Ärligt talat minns jag inte riktigt, jag var bara 12-13 när jag snubblade över sidan för första gången.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kommer inte ihåg hur jag hittade hit, men det var för några år sen, kanske 2004. Då fick jag ätstörningar[y]. Sen tog jag en låång paus, och kom tillbaka för inte så längesen för jag kom på att det finns mycket info här om alla möjliga saker.


   
SvaraCitera

Det började väl med att jag hittade F&S-sektionen..


   
SvaraCitera

Dightkuz:

Det började väl med att jag hittade F&S-sektionen..

Mjo, samma här.


   
SvaraCitera

Dewnis made me do it.


   
SvaraCitera

En kompis visade mig sidan och sa att det var kul osv osv för några år sedan, hon är dock inte kvar, men jag blev...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dightkuz:

Det började väl med att jag hittade F&S-sektionen..

Samma här när de va ungdomsmottagningen.se sen hängde jag ett par år innan jag reggade mig för att deltaga i alla meningsösa disskusioner


   
SvaraCitera

Klick7:

Varför blev du medlem på Ungdomar.se och hur kom det sig att du hittade den här sidan?

Jag hittade den här sidan en gång när jag sökte på Djurporr!
Jag hittade en tråd som handlade om vad ungdomar tycka om att ha sex med hundar.

Sedan så kollade jag in inbland och läste trådar om sex och sånnt.
Jag fick sånn sjuk lust att skriva inlägg själv, kännde verkligen att jag hade något att säga i vissa trådar, så jag joinade. 🙂


   
SvaraCitera

Dightkuz:

Det började väl med att jag hittade F&S-sektionen..

Samma även här. Sen så har jag alltid gillat att provocera folk, så jag joinade.


   
SvaraCitera

Klick7:

Varför blev du medlem på Ungdomar.se och hur kom det sig att du hittade den här sidan?

Jag blev inte medlem på ungdomar.se. Jag blev medlem på ungdomsmottagningen för en himla massa år sedan. Sedan slogs sidorna ihop. Sen dumpade dom den riktiga UM. Mycket dåligt. 🙁


   
SvaraCitera