Aviseringar
Rensa alla

Varför blev Lassamaja avstängd?


Ämnesstartare

Stekaren:

Ni ser inte den positiva biten. Ni behöver inte lyfta ett finger medan vi skämmer bort er. Bara ni sköter städning, disk, tvätt och diverse utomhussysslor. Samt tillfrefsställer oss två gånger om dagen.  Ser inte vad problemet är.

Medan ni har ett skoj, välbetalt jobb och knullar er sekreterare så ska vi gå hemma och städa, laga mat, tvätta, diska osv hela dagarna för att sedan behaga er när ni kommer hem? Nej tack. 


   
SvaraCitera
time
 time

Stekaren: Ser inte vad problemet är.

1) Att alla killar kanske inte tycker det är hyfsat att låta ena halvan i förhållandet ta hand om allt sånt. 
2) Att vi fan också vill lata oss någon gång då och då eftersom det i ett jämställt förhållande går att dela upp hushållssysslorna.
3) Att långt ifrån alla, både kvinnor och män, vill ha sex två gånger om dagen.

Varsågod, tre helt realistiska problem, helt gratis! Party


   
SvaraCitera
Lounge

Fattar inte varför du spårat så... du var ju trevlig en gång i tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Admin* 
Nej, inte så länge du/ni trollar och uttrycker dig/er kvinnofientligt.

Lås upp Lassemaja då. Forumet behöver en alfahanne som han.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ragnar:

Lås upp Lassemaja då. Forumet behöver en alfahanne som han.

forumet behöver att ni alfahanar lämnar oss ifred


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

forumet behöver att ni alfahanar lämnar oss ifred

Knappast. Både jag och Stekaren ser tydliga tecken på att vi alfahannar behövs här. Kolla på mrman. Han har kommit en bra bit på vägen tack vare Stekarens vägledning. Den dagen han faktiskt blir av med sin oskuld så är det Stekaren han ska tacka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

forumet behöver att ni alfahanar lämnar oss ifred


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ragnar:

Knappast. Både jag och Stekaren ser tydliga tecken på att vi alfahannar behövs här. Kolla på mrman. Han har kommit en bra bit på vägen tack vare Stekarens vägledning. Den dagen han faktiskt blir av med sin oskuld så är det Stekaren han ska tacka.

Ni har mer eller mindre förstört den stackars grabben. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha jävla alfahannar, stik ifrån forume......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:
Kan ni svara i tråden tack?! Som forumets blivande ledare och alfahanne kräver jag att ni behandlar min kamrat alfahanne med respekt och skriver ett sakligt argument varför forumet gått miste om en man som LasseMaja. Ni har verkligen förlorat en talang här.

Du är fantastisk på att framstå som den största betahannen någonsin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldat: Vi som inte beter oss så då? Kan du ge oss titlar? 😛 (det lät som du har möjlighet att lägga till titlar till folk)

Jag vill också ha en titel! Hjärta Typ en stor vit 3a med lila runt omkring! Rodnar


   
SvaraCitera
time
 time

Ragnar:

Lås upp Lassemaja då. Forumet behöver en alfahanne som han.

Nixpix. Troll blir låsta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Haha,

Jag skulle kunna betala för det.. Rodnar En stor vit 3a med mörklila runt om... Mmmm, ni vill väl tjäna pengar?? Här är en klockren idé, ge medlemmar titlar i form utav ikoner bredvid användarnamnet mot betalning! Rodnar


   
SvaraCitera
time
 time

S3ON: Här är en klockren idé, ge medlemmar titlar i form utav ikoner bredvid användarnamnet mot betalning!

Haha nej jistanes nej, det skulle bli väldigt förvirrande för nykomlingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Haha nej jistanes nej, det skulle bli väldigt förvirrande för nykomlingar.

d.v.s. jättekul! Skadeglädje


   
SvaraCitera