Aviseringar
Rensa alla

Varför blir folk idioter när de ser ordet "knark"?


Ämnesstartare

postis_per:

u fail på att kopiera vettig kid_is_back-tråd

Jag tycker att det var en massiv vinst.

DeadDuck:

Ja snart kommer det väll lagar om att man inte får ha röka på i Holland för man är svensk..

Det är olagligt att ha spår av cannabis i sitt urin, oavsett hur det kom dit (så länge det var frivilligt, förstås.)


   
SvaraCitera

alter ego:

Det är olagligt att ha spår av cannabis i sitt urin, oavsett hur det kom dit (så länge det var frivilligt, förstås.)

i Sverige ja, inte i Holland väll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeadDuck:

i Sverige ja, inte i Holland väll?

Jo, det har du rätt i. Jag tänkte på vad som händer om du röker i Holland, och sen åker hem till Sverige..


   
SvaraCitera

alter ego:

Jo, det har du rätt i. Jag tänkte på vad som händer om du röker i Holland, och sen åker hem till Sverige..

Mm det är åso lite konstigt är väll inte många länder som har det xD?


   
SvaraCitera

alter ego:

Om jag äter flugsvampen, sabbar njurarna och hamnar på sjukhus vill pappa staten gärna ta hand om stackars mig. Om jag däremot äter toppslätskivlingen är jag en knarkare, och bör bestraffas hårt. Det är ju knark!

Man kan bli hög av flugsvamp också, skillnaden är bara att flugsvampen är fysiskt farlig och också laglig 🙂 En svamp som orsakar både fysiska och psykiska "skador" borde väl vara riktigt riktigt förbjuden, den skulle ju kunna användas som ett vapen nästan.


   
SvaraCitera

Folk är för fan alltid idioter.


   
SvaraCitera

Ska något vara liberalt måste allt vara liberalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Man kan bli hög av flugsvamp också, skillnaden är bara att flugsvampen är fysiskt farlig och också laglig 🙂 En svamp som orsakar både fysiska och psykiska "skador" borde väl vara riktigt riktigt förbjuden, den skulle ju kunna användas som ett vapen nästan.

Ja, om lagarna är till för att skydda folk mot saker som är dåliga och farliga för dem. Det känns som att det är tvärt om. =(

Edit:

iddqd:

Folk är för fan alltid idioter.

Skrev det i förlagan till den här tråden också, men tyckte att det verkade bra med en sån här tråd för att highlighta KID_IS_BACKs hyckleri. [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera