Aviseringar
Rensa alla

Varför blir jag inte bakfull??


Ämnesstartare

Tjena är en 16 årig kille som aldrig blir bakfull hur mycket jag än dricker. Eftersom jag aldrig blir bakfull så blir jag in princip full varje fredag och lördag på helgerna.
Varför blir jag inte bakfull????


   
Citera
Ämnesetiketter
Papper

Om man dricker mycket vatten så blir man inte bakfull. Men hur full blir du? Hur många öl t.ex dricker du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag dricker aldrig Vatten. En perfekt fylla är oftast 1 vinare och 2 bärs.
Då kommer jag varken däcka eller spy men jag kommer vara gött full.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

caru:

Jag dricker aldrig Vatten. En perfekt fylla är oftast 1 vinare och 2 bärs.
Då kommer jag varken däcka eller spy men jag kommer vara gött full.

Vissa blir bakis väldigt lätt, andra kan knappt bli bakis.
Vissa blir jättebakis av öl, andra av sprit.
Verkar även vanligt att yngre inte blir bakis utan att det kommer när man blir lite äldre. Runt 18-20 år kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Vissa blir bakis väldigt lätt, andra kan knappt bli bakis.
Vissa blir jättebakis av öl, andra av sprit.
Verkar även vanligt att yngre inte blir bakis utan att det kommer när man blir lite äldre. Runt 18-20 år kanske.

Jag har testat just det om jag blir bakis om jag dricker olika sorters utav alkohol men jag blir inte det. Har testat allt från Stroh rom till cider.
Får inte hoppas att de kommer när jag blir äldre för de är ju egentligen bara en bra sak om man bortser från att jag har de lättare att komma in i ett alkohol beroende


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

-va glad förfan!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

caru:

Får inte hoppas att de kommer när jag blir äldre för de är ju egentligen bara en bra sak om man bortser från att jag har de lättare att komma in i ett alkohol beroende

Skulle gissa på att det kommer! Tro inte du kommer undan... [badgrin]
Var någon här som startade en tråd i stil med "jag kan knappt dricka utan att bli bakfull längre" och jag sett flera kompisar bli mer och mer bakfulla...
Fast när de väl kommer motverkas det ganska lätt med att dricka lite vatten, äta bättre och dricka mer renat. [cheers]


   
SvaraCitera

caru:

Varför blir jag inte bakfull????

För att du är 1337.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Skulle gissa på att det kommer! Tro inte du kommer undan... [badgrin]

Haha nee. Den dagen den sorgen 😉

Myksa:

Fast när de väl kommer motverkas det ganska lätt med att dricka lite vatten, äta bättre och dricka mer renat. [cheers]

Får väl börja gör det när de börjar sätta in


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir värre och värre ju äldre du blir. Bästa knepet när det väl börjar, är att ta sig en återställare som det kallas.


   
SvaraCitera
Papper

caru:

Jag dricker aldrig Vatten. En perfekt fylla är oftast 1 vinare och 2 bärs.
Då kommer jag varken däcka eller spy men jag kommer vara gött full.

Hm, då har du nog bara äkta vikingagener[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1 vinare och 2 bärs ? är väll vad en normal mys svensson tar på en fredagskväll framför tvn ?

Fick ner mig 14 öl hemma och 5 drinkar på krogen igår, då kan vi prata om baksmälla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stargazer:

1 vinare och 2 bärs ? är väll vad en normal mys svensson tar på en fredagskväll framför tvn ?

Joo de har du nog rätt i... Eller??? Tvek

Stargazer:

Fick ner mig 14 öl hemma och 5 drinkar på krogen igår, då kan vi prata om baksmälla.

Vilken jävla hårding du är... Du klättrade precis 5 steg i min coolhets stege... Eller??? Tvek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

caru:

Vilken jävla hårding du är... Du klättrade precis 5 steg i min coolhets stege... Eller??? Tvek

Och det lämnar mig var på stegen ? Nej men ärligt talat du har ju svaret där i princip. Du dricker för lite du har antagligen redan förbränt större delen av din alkohol under kvällen och känner därför inte speciellt mycket dagen efter.


   
SvaraCitera
elinc

caru:

varje fredag och lördag

Fyllo! [bigsmile]
Le och fortsätt bara!


   
SvaraCitera