Aviseringar
Rensa alla

Varför blir jag inte bakfull??


Ämnesstartare

Stargazer:

Och det lämnar mig var på stegen ?

Samma steg som chuck norris 😉
Jag resonera precis som dig men efter en del "experiment" så har jag kommit fram till att de inte är så. Kan ta igår tex anlände till festen kl 22:10. Var full runt halv 11-11 efter 1 vinare och 3 bärs. Och eftersom kroppen bryter ner en bärs på 2 tim så är ju det helt omöjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske har hög tolerans eller dålig förmåga att ta upp etanol. Testa skaffa dig en riktig jävla dödsfylla på något sätt, så att du inte ens kan stå upp. Då lär du bli bakfull, annars är du inte en människa, utan typ, robot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror inte jag har svårt att ta upp alkohol eftersom jag så ofta blir full.
Joo men de har jag gjort en gång. De bjöds på absinth(grön) och då var det inte lugnt och dagen efter kände jag ingenting 😀

elinc:

Fyllo! [bigsmile]
Le och fortsätt bara!

Haha gillar att ha kul bara 😉
Joo jag får väl göra det. Ingenting som tynger ner mig precis 😀


   
SvaraCitera
elinc

caru:

Haha gillar att ha kul bara 😉
Joo jag får väl göra det. Ingenting som tynger ner mig precis 😀

Mjo, det är klart! Partyboy, haha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

caru:

absinth(grön)

Drack det igår förresten. Jävla lakritsskit. 68 %. Har en flasche i garderoben. [sad][tard]


   
SvaraCitera

Jag har samma "problem" kan inte bli bakfull, det sjuka är att jag nästan mår bätttre en dag efter jag har druckit än när jag inte har,
spelar ingen roll hur mycket jag dricker, eller vad jag dricker, vaknar och mår kanon dagen efter[shake] och vid det här laget har det endå blivit ganska många fyllor i mitt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinc:

Mjo, det är klart! Partyboy, haha

Haha såklart 😀 Du ser ju iofs också ut som en lite partygirl 😉

Infraröd:

Drack det igår förresten. Jävla lakritsskit. 68 %. Har en flasche i garderoben. [sad][tard]

Haha de är gött 😀 Har faktiskt fått hallucinationer av det när jag blanda det med den röda 😀
Annars så är ju 80% Strohrom en höjdare. En tjej däckade efter 3 korkar utav det 😉


   
SvaraCitera
elinc

caru:

Haha såklart 😀 Du ser ju iofs också ut som en lite partygirl 😉

Helt klart, vad annars? (;


   
SvaraCitera
Keeper

caru:

Varför blir jag inte bakfull????

caru:

är en 16 årig kille


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

caru:

Haha de är gött 😀 Har faktiskt fått hallucinationer av det när jag blanda det med den röda 😀

Lol? Vadå för hallucinationer?

caru:

Annars så är ju 80% Strohrom en höjdare.

Klart godare än absint, men fortfarande vidrigt.

caru:

En tjej däckade efter 3 korkar utav det 😉

Sämst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Be greatful. Drar mig för att dricka p.g.a. att jag hatar bakfyllan så mkt. Ligger bara i min säng och vill döööö...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinc:

Helt klart, vad annars? (;

Nee menar det 😉 Klockrent 😀

Infraröd:

Lol? Vadå för hallucinationer?

Saker började flyta ihop med varandra och färgerna blev florerande. Skit skumt.

Infraröd:

Klart godare än absint, men fortfarande vidrigt.

Sjukt äckligt är det. Bränner riktigt i halsen när man dricker det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Be greatful. Drar mig för att dricka p.g.a. att jag hatar bakfyllan så mkt. Ligger bara i min säng och vill döööö...

Haha de är jag. De låter ju inte så jävla bra måste jag säga.. Hur känns det att vara bakfull? Är de typ som migrän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

caru:

Saker började flyta ihop med varandra och färgerna blev florerande. Skit skumt.

[tard] Det låter faktiskt som om du skulle bekräfta mytens sanning, men det låter också helt jävla otroligt. Fick du något ut av det då?
Jag brukar bara bli dåsig av absint, ungefär som annan alkohol.

caru:

Sjukt äckligt är det. Bränner riktigt i halsen när man dricker det.

Är lättare om man blandar det med te eller iste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

[tard] Det låter faktiskt som om du skulle bekräfta mytens sanning, men det låter också helt jävla otroligt. Fick du något ut av det då?
Jag brukar bara bli dåsig av absint, ungefär som annan alkohol.

Det finns ju tydligen något i absinth som även finns i lsd. Jag vet inte om de är sant heller men de skulle ju kunna vara en förklaring. Sen så kan man ju inte bortse från möjligheten att någon kanske smög ner något i mitt glas. Jag var i österrike när de hände så man kan ju inte vara säker.

Infraröd:

Är lättare om man blandar det med te eller iste.

Också hört det men jag tänker inte så långt att jag förbereder sånt. Mjölk funkar tydligen också men de låter inte så gott


   
SvaraCitera