Aviseringar
Rensa alla

Varför blockerade hon mig?


Ämnesstartare

Hej, jag (03a) har under hela sommaren snackat med en tjej (02a) på Snapchat. Vi har kommit väldigt bra överens och har väldigt liknande intressen. Här om veckan ställde hon frågan om vi någon gång kanske skulle träffas och jag tyckte det lät som en väldigt bra idé. När vi väl började planera så var hon väldigt engagerad i det hela och vi kom överens om plats och datum vilket skulle varit nästa helg nära hennes hem. Vi har även efter att tiden bestämdes snackat och tonen på samtalet har varit precis som tidigare. Men idag när jag skulle skicka ett meddelande till henne upptäckte jag att hon hade tagit bort mig som vän. Jag förstår mig inte riktigt på detta eftersom ingenting direkt har förändrats. Någon som vet vad som kan ha hänt? 


   
Citera

Vi kan ju inte veta vad som hänt, bara hon kan, och möjligtvis du. Det kan ju också bara vara av misstag, så jag tycker att du kan testa att lägga till henne igen och fråga. Om du inte får något svar då vet du i alla fall att det var avsiktligt. 

Och efter det så är det nog tyvärr bara att gå vidare, med eller utan en förklaring.


   
SvaraCitera

Det är skumt men tyvärr normalt också.


   
SvaraCitera

hej! det har hänt en liknande situation med mig som den tjejen du skrev med. Saken är ibland händer det tekniskt problem och då misstänker andra att det var med meningen. Det som hänt med mig var min mobil gick sönder och alla appar försvann så när jag öppnade  snap igen då hade killen som jag skrev med blockat mig för jag hade "förvunnit bort" och inte skrivit med han. Ett tips kolla med en av tjejens närmaste vän.


   
SvaraCitera
Aabbaa

Hon kanske va catfish och ångrade mötet


   
SvaraCitera