Aviseringar
Rensa alla

Varför Cannabis Hasch Marijuana är OLAGLIGT


Pansarvalp:

"Du är fet, luktar illa och har inga vänner"

[rolleyes]


   
SvaraCitera
time
 time

Jonnybravo91:

Har faktiskt aldrig varit med om något krogslagsmål eller slagsmål öht på fyllan, så är övertygad om att detta är en myt.

"Jag har aldrig sett en solförmörkelse, alltså existerar sådana inte"-logiken. Skäms på dig. [sad]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

"Jag har aldrig sett en solförmörkelse, alltså existerar sådana inte"-logiken. Skäms på dig. [sad]

Men jag har sett en solförmörkelse? [tard]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Har faktiskt aldrig varit med om något krogslagsmål eller slagsmål öht på fyllan, så är övertygad om att detta är en myt.

I 80% av alla våldsbrott så finns alkohol med i bilden.

Men att legalisera vore bara idiotiskt, vi har lagom mycket problem med alkohol och tobak som vi har så vi borde satsa på att göra oss av med de drogerna istället.

För er nyfrälsta haschtomtar som inte tror att det finns en baksida med marijuana: gå in på flashback och prata med alla dem som rökt konstant i 5 år och sedan försökt sluta.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

I 80% av alla våldsbrott så finns alkohol med i bilden.

Dem säger det ja. [shake] Har sett bra mycket fler nyktra slagsmål. [shake]

Dan_the_ironman:

För er nyfrälsta haschtomtar som inte tror att det finns en baksida med marijuana: gå in på flashback och prata med alla dem som rökt konstant i 5 år och sedan försökt sluta.

Äsch, så är det med allt man överkonsumerar. Du kan bli beroende av sockerpiller om du bara fått intalat dig att de på något sätt är bra för dig.


   
SvaraCitera
time
 time

Jonnybravo91:

Men jag har sett en solförmörkelse?

Och jag har sett krogslagsmål [tard]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Och jag har sett krogslagsmål [tard]

I Finland ja? Tomteland ju [shake]


   
SvaraCitera

legalisera inte.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

För er nyfrälsta haschtomtar som inte tror att det finns en baksida med marijuana: gå in på flashback och prata med alla dem som rökt konstant i 5 år och sedan försökt sluta.

Ursäkta mig, men röker man konstant i fem år förtjänar man fan att skjutas. Jag röker själv men man får fan ha lite kontroll över sig själv


   
SvaraCitera

Johannes_QQ:

Att göra denna produkt olaglig är enbart för regeringens vinning och förlust.

just därför,det styrs av pengar[sad]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

en baksida med marijuana

klart det finns en baksida men så är det med princip allt mer eller mindre. allt har bieffekter i tillräckligt stor mängd.


   
SvaraCitera

En bra tumregel är att vara nykter oftare än man är påverkad. Den som inte håller med om detta skulle jag kalla missbrukare, vad än substansen är.


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

klart det finns en baksida men så är det med princip allt mer eller mindre. allt har bieffekter i tillräckligt stor mängd.

Men man får inte glömma att det är en drog.

Droger höjer inte livsstandarden och så länge det finns folk som lider av det så är det inte värt att legalisera.

pretjafs:

Ursäkta mig, men röker man konstant i fem år förtjänar man fan att skjutas. Jag röker själv men man får fan ha lite kontroll över sig själv

Gäller inte det samma sak med alkoholister?

Du verkar glömma att det finns folk som vill slippa att vara i verkligheten, marijuana är ett väldigt bra medel för detta. Det kan man inte blunda för.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Gäller inte det samma sak med alkoholister?

Du verkar glömma att det finns folk som vill slippa att vara i verkligheten, marijuana är ett väldigt bra medel för detta. Det kan man inte blunda för.

Klart det gör. Om man vill slippa verkligheten finns mediciner för detta, alternativt självmord, eller kanske bör man försöka förändra situationen. Jag själv har tagit SSRI i fem år, och jag har aldrig vänt mig till droger (alkohol inräknat) för att försöka fly från något. Jag räknar inte SSRI:n som drog i detta fall då denna substans endast får mig att må som en normalt fungerande människa bör.


   
SvaraCitera

smisk:

Jag skulle kunna dela med mig av mina åsikter...

...men din stavning får mig att komma på andra tankar angående drogerna i fråga.


   
SvaraCitera