Aviseringar
Rensa alla

varför dissar han 3lis


3lis
 3lis
Ämnesstartare

har träffat en kille o han sa till mig att han vill träffa mig massor under detta året och han sa att jag har gjort många av hans dagar mycket bättre under förra året
nu skulle vi ses i helgen så skriver han inte
nu undrar jag varför så nu ska ni svara varför

om han inte hade velat så hade han väl sagt någon kass ursäkt och inte sagt att han vill träffa mig
är heartbroken


   
Citera
3lis
 3lis
Ämnesstartare

break-up-Heartbroken-Missing-You-Broken-


   
SvaraCitera
3lis
 3lis
Ämnesstartare

heartbroken_by_metanner-d32g9gn.jpg


   
SvaraCitera
3lis
 3lis
Ämnesstartare

what-heals-a-broken-heart_502910043dac7_


   
SvaraCitera
3lis
 3lis
Ämnesstartare

image.jpg
Obama är ledsen för min skull


   
SvaraCitera

Varför kunde inte du skriva till honom? Han kanske tänker samma sak som du, att du inte gillar honom...


   
SvaraCitera

Kör på bara, skriv något romantisk till honom , typ som hej babe jag gillar ditt hår. hahha nej men skriv något så han blir glad. Han kanske inte kunna skriva så mkt till dig för han maybe har läxor å skit eller att han är helt enkelt upptagen.


   
SvaraCitera

Haft samma problem, då visade det sig att han hade valt att lana istället. Idiot. 


   
SvaraCitera
torg1

3lis:
what-heals-a-broken-heart_502910043dac7_

hahahh
votka Skål


   
SvaraCitera

han fegade nog ur 


   
SvaraCitera
Exner

trollar dig


   
SvaraCitera
3lis
 3lis
Ämnesstartare

adaq: Varför kunde inte du skriva till honom? Han kanske tänker samma sak som du, att du inte gillar honom...

Nej men alltså vi skulle ses i helgen o han skulle ju höra av sig när han visste mer om när o så..

underbarapastan02: Kör på bara, skriv något romantisk till honom , typ som hej babe jag gillar ditt hår. hahha nej men skriv något så han blir glad. Han kanske inte kunna skriva så mkt till dig för han maybe har läxor å skit eller att han är helt enkelt upptagen.

ja har redan sagt att ja gillr hans hår en gång, han har lite längre hår o lite vågor i håret, så kanske blir tjatigt att skriva om just håret igen??
aa han kanske ha börjat i skolan u helgen o fick massa läxor, aldrig tänkt just den tanken faktiskt

torg1: hahahh
votka Skål

Anmäl

Citera

mums

ply: han fegade nog ur

men jag ville ju, då kan han ju inte ha tid med att fega ur

Exner: trollar dig

trollerikungen


   
SvaraCitera