Aviseringar
Rensa alla

Varför du ska stödja Sverigedemokraterna


Ämnesstartare

Jag tänkte starta en tråd till varför du ska sd.

Sverigedemokraterna vill hålla Sverige svenskt, något som är viktigt för vår identitet.

Sverigedemokraterna vill förminska invandringen och ta hand om de som är redan här och våra pensionärer.

Sverigedemokraterna vill att Sverige ska vara ett land som prioterar hög säkerhet för sina medborgare och minska brotten och utvisa kriminella invandrare.

Det här var bara en liten god del från Sverigedemokraterna. Är du intresserad av SD finns vår sida:

https://sverigedemokraterna.se/

ÄNDRAT 2012-02-22 04:05
Jag tänkte starta en tråd till varför du ska sd.

Sverigedemokraterna vill hålla Sverige svenskt, något som är viktigt för vår identitet.

Sverigedemokraterna vill förminska invandringen och ta hand om de som är redan här och våra pensionärer.

Sverigedemokraterna vill att Sverige ska vara ett land som prioterar hög säkerhet för sina medborgare och minska brotten och utvisa kriminella invandrare.

Det här var bara en liten god del från Sverigedemokraterna. Är du intresserad av SD finns vår sida:

https://sverigedemokraterna.se/

ÄNDRAT 2012-02-22 04:06
Jag tänkte starta en tråd till varför du ska sd.

Sverigedemokraterna vill hålla Sverige svenskt, något som är viktigt för vår identitet.

Sverigedemokraterna vill förminska invandringen och ta hand om de som är redan här och våra pensionärer.

Sverigedemokraterna vill att Sverige ska vara ett land som prioterar hög säkerhet för sina medborgare och minska brotten och utvisa kriminella invandrare.

Det här var bara en liten god del från Sverigedemokraterna. Är du intresserad av SD finns vår sida:

https://sverigedemokraterna.se/


   
Citera
Ämnesstartare

Kommer inte rösta på SD, någonsin.

För övrigt låter det som du skrivit inte riktigt som den linje som SD kör, det här verkar extremare och mycket klumpigare (även om jag inte gillar den mindre klumpiga versionen heller).

För mig är det bara bullshit att det är viktigt att vara "svensk" (enligt er definition).

Det är för övrigt ganska underhållande när svenskar som du själv inte behärskar språket, samtidigt som du vill ge sken av att svenskar skulle vara bättre än de som invandrat. Seriöst intryck! [smile]

Du växer säkert upp en dag med och inser att det finns en viss likhet med Harry Potter-böckerna och politiken du förespråkat. Mudbloods!!! Blood-traitors!! Filth!!

Seeeriöööst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser sd:are som retards, sorry


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Seeeriöööst!

poop:

Ser sd:are som retards, sorry

Jag tycker att det är inskränkt att både påstå att man aldrig någonsin skulle rösta på SD och att SD:are är retards.

Det finns många partier som med dagens ögon sett har en väldigt mörk bakgrund, exempelvis både vänsterpartiet, moderaterna(som jag håller kärt) och socialdemokraterna.

Även om man inte håller med SD och deras värderingar idag så vet man aldrig vilken väg partiet tar i framtiden. Fakta är att den enda chansen att komma in i riksdagen idag är att vara kontroversiella och nischade. Miljöpartiet är ett annat exempel på det.

När man väl kommit in i riksdagen finns det stor möjlighet till att konvergera mer åt en "allsidig" politik. Om nu det egentligen är att föredra. Jag tycker svensk politik är alldeles för centrerad och populistisk. Jag ser gärna fler utmanare som vågar stå ut ur mängden.

Det är bra med politisk mångfald även om man, som sagt, inte håller med deras värderingar.

Massmedia har påverkat genomsnittssvensken till att avsky SD, vilket jag tycker är ganska skrämmande att de har lyckats med. På samma sätt lyckades de avsätta både Mona Sahlin och Håkan Juholt. Som sagt, massmedians inverkan på genomsnittssvensken börjar bli skrämmande. Det är som att vanlig hederlig källkritik är som bortblåst.


   
SvaraCitera
höna

morrvvv

sd är ett dåligt parti.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TJALALALALA!!!!!!!!

dårhus.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Image

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Image

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Image

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prinsen Darren:

våra pensionärer.

De har redan levt sina liv! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TS är ingen SD:are, han är en ungkommunist.

Sämsta försöket på länge till att smutskasta SD.


   
SvaraCitera

Prinsen Darren:

något som är viktigt för vår identitet.

Om man är menlös och identitetslös kan man säkert bygga sin identitet på vilken nationalitet man har...

Prinsen Darren:

förminska invandringen

... [rolleyes]

Prinsen Darren:

utvisa kriminella invandrare.

och vad gör vi med de kriminella svenskarna då? har ihjäl dem?

med tanke på att det finns oskyldigt dömda svenskar finns det oskyldigt döma invandrare också.

Värdeskaparen:

Massmedia har påverkat genomsnittssvensken till att avsky SD, vilket jag tycker är ganska skrämmande att de har lyckats med.

Jag tycker i och för sig att det är rätt skrämmande att människor som inte anser sig vara öppet rasistiska röstar på sd med tanke på vad högt uppsatta sd:are kläcker ur sig titt som tätt.


   
SvaraCitera

SD fyller ett tomrum i politiken. Det behövs ett parti som rör om lite i PK samhället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rasism och ignorans är ej bra så jag röstar ej på SD. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Jag tycker i och för sig att det är rätt skrämmande att människor som inte anser sig vara öppet rasistiska röstar på sd med tanke på vad högt uppsatta sd:are kläcker ur sig titt som tätt.

Jag har faktiskt ingen vidare koll på vad högt uppsatta i SD kläcker ur sig. Har du något smaskigt exempel att bjussa på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska stödja sd för att israel är paradiset på jorden och vi goyims är simpla slavar åt den hebreiska härskarrasen


   
SvaraCitera

Värdeskaparen:

Jag har faktiskt ingen vidare koll på vad högt uppsatta i SD kläcker ur sig. Har du något smaskigt exempel att bjussa på?

någon sd:are i grums sa att hon hellre utsattes för en vätebomb än för islam. hon var väl inte superhögt upp, men satt med i en kommunstyrelse iaf.

någon annan bloggade om att afrikaner våldtar.

någon som stod i deras valstuga inför valet sa att våldtäkter ej fanns innan det kom invandrare till sverige.

osv.

de få gånger jag hört ekeroth har han slängt ur sig en del konstigheter också


   
SvaraCitera