Aviseringar
Rensa alla

Varför finns det inga hippies i det här jävla landet?


Ämnesstartare

Jungman: människor idag suger

+infinite

Hjärta


   
SvaraCitera

Tror jag är hippie innerst inne men det syns inte utåt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Det är ute att röka på och verka chill

va, det är typ det enda hip hop handlar om idag?


   
SvaraCitera

knulla och va bäst också


   
SvaraCitera

Storchen84:

Typ senaste 1-3 åren kanske? Ungefär. Typ. Fast det var faktiskt felaktigt att säga att dom slukades, det gjorde dom inte - hatet mot invandring och invandrare fick dom att emigrera till Nederländerna.

Hjärta

Ah just de ja legaliserade gräs som jag ochså vill händer i SverigeSverige


   
SvaraCitera

lurifax69:
Folk vet att de fibvs bättre saker att göra än att röka gräs och springa runt på en äng . 

vad fan skulle det vara?


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

ekivok ekvilibrist:
Tror jag är hippie innerst inne men det syns inte utåt...

Nej. 


   
SvaraCitera

thl*kt N.:

va, det är typ det enda hip hop handlar om idag?

Glömde det, men dock så syftade jag på att röka mariuana och verka chill (jag förstår inte varför jag inte skrev det).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Glömde det, men dock så syftade jag på att röka mariuana och verka chill (jag förstår inte varför jag inte skrev det).

vad är skillnaden?


   
SvaraCitera

thl*kt N.:

vad är skillnaden?

Marijana är ju en drog och cigaretter är ju... också en drog. Nämen du har rätt, det är mer eller mindre samma sak, skillnaden är väl att Ciggaretter inte förstör ens nervsystem och dopamintillförsel m.m.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Marijana är ju en drog och cigaretter är ju... också en drog. Nämen du har rätt, det är mer eller mindre samma sak, skillnaden är väl att Ciggaretter inte förstör ens nervsystem och dopamintillförsel m.m.

va


   
SvaraCitera

Punda:

va

Droger gör sådant, de täpper till nervsystemet så att man upplever en massa positiva känslor en lång stund och till slut så har man förstört hela systemet om man tar för mycket droger.


   
SvaraCitera

Hippies finns väl mest i HM- kataloger nu för tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Marijana är ju en drog och cigaretter är ju... också en drog. Nämen du har rätt, det är mer eller mindre samma sak, skillnaden är väl att Ciggaretter inte förstör ens nervsystem och dopamintillförsel m.m.

marijuana är extremt populärt, går typ om alkohol snart. inom den coolaste musiken så är cannabis ett centralt tema.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl*kt N.:

marijuana är extremt populärt, går typ om alkohol snart. inom den coolaste musiken så är cannabis ett centralt tema.

det är bra för att ta bort vapen också


   
SvaraCitera