Aviseringar
Rensa alla

Varför finns det så många nördar på ingenjörsutbildningarna?


Ämnesstartare

Anura:

bygg

Samhällsbyggnad - är nog en del tjejer där.

Anura:

maskin

Finns en del tjejer. Men de är fula. Men det verkar inte spela någon roll för de som pluggar maskin...

Anura:

indek

Många tjejer. Men alla är av den jobbiga stroppiga typen.

Ja, jag drog alla över samma kam.

Och de där linjerna du nämnde är inte särskilt nördtäta. Kolla på elektro eller data så snackar vi nördar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Samhällsbyggnad - är nog en del tjejer där.

Samhällsbyggnad är ju då man läser till civingenjör? Jag tänkte mer på umeå universitet byggteknik som högskoleingenjör.


   
SvaraCitera

Anura:

Jag är ingen nörd men jag är intresserad av ingejörsstudier.

Isåfall kan du lika gärna ge upp tanken på att bli ingenjör; jag vill inte flyga med ett plan designat av nån retard som tycker matematik och fysik är tråkigt och/eller töntigt, och jag tvivlar på att någon annan vill det heller. Anledningen till att hela västvärlden blir brutalt rövknullad av asien, rent utbildningsmässigt, är det efterblivna bildningsförakt folk som du visar upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker inte folk på ingenjörsutbildningarna är nördar :S. finns ju säkert. men verkar finnas lite av allt. man hittar sitt gäng liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Anledningen till att hela västvärlden blir brutalt rövknullad av asien, rent utbildningsmässigt, är det efterblivna bildningsförakt folk som du visar upp.

Bara för att jag frågar varför det finns så många nördar på en utbildning? Vad, tar du åt dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Jäkla skillnad på ingenjör och ingenjör och att säga att alla är nördar visar bara att du inte sett så mycket...

tror anura är den som också var rädd för rasism på universiteten. så jag tror att du kan ha mkt rätt i ditt antagande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det sant att det är dessa som börjar på högskola/universitet är då dem börjar sin alkohol-debut och beter sig som 15åringar? Och dem flesta är oskulder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå är nördar något dåligt? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

vadå är nördar något dåligt? 🙁

Nej, klart inte. Men inte den asociala stereotypiska nörden är inte skön direkt.


   
SvaraCitera
Exner

Anura:

Är det sant att det är dessa som börjar på högskola/universitet är då dem börjar sin alkohol-debut och beter sig som 15åringar? Och dem flesta är oskulder?

Nej, de flesta brukar faktiskt bli nedsupna av sina mödrar på tio-årsdagen och sedan tagna med en strapon. Detta tar de med sig till nollningen och beter sig som 40-åringar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Nej, de flesta brukar faktiskt bli nedsupna av sina mödrar på tio-årsdagen och sedan tagna med en strapon. Detta tar de med sig till nollningen och beter sig som 40-åringar.

Sarcasm, noted. Jätte roligt och moget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Nej, klart inte. Men inte den asociala stereotypiska nörden är inte skön direkt.

Gör personen till den sociala stereotypiska nörden då! :D;D;D

Eller så byter du skola och undviker att ens försöka vara med en sådan typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Gör personen till den sociala stereotypiska nörden då! :D;D;D

dessa finns i alla tekniska skolor.


   
SvaraCitera
Exner

Anura:

moget.

Anura:

Jätte roligt

Anura:

Men vafan när det är så få tjejer på en utbildning börjar man ju tänka till.

Anura:

Är det sant att det är dessa som börjar på högskola/universitet är då dem börjar sin alkohol-debut och beter sig som 15åringar?

Anura:

dem flesta

Anura:

är oskulder?

Anura:

den asociala stereotypiska nörden är inte skön direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fuck nerds!!!!!!!


   
SvaraCitera