Aviseringar
Rensa alla

Varför finns ett forum för sexnoveller?


Ämnesstartare

bland annat är många av novellerna omoraliska, kan involvera familj och incest och sådant. varför tillåts detta? behövs bättre moderering av sexnovelltråden. snusktråden borde stängas helt då den är väldigt äcklig och inte hör hemma på ett forum för ungdomar..


   
Citera
Ämnesstartare

buhu [smile]


   
SvaraCitera

Oväntad:

buhu [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

voj voj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför finns användaren Omen?

Bland annat är många av inläggen omoraliska, kan involvera familj och incest och sådant. varför tillåts detta? Behövs bättre moderering av ungdomar.se. Alla trådar borde stängas helt då de är väldigt äckliga och inte hör hemma på ett forum för ungdomar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Motivera vad det omoraliska i incest är. Framförallt, motivera vad det omoraliksa i att skriva en novell om incest är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Motivera vad det omoraliska i incest är. Framförallt, motivera vad det omoraliksa i att skriva en novell om incest är.

När du är färdig med det kan du redogöra för vad som är moraliskt i att hämma yttrandefriheten.


   
SvaraCitera

tycker vi ist ska öppna detta forum så det blir som flashback! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

buhu [smile]

[cry][cry][cry]

Plyvert:

Varför finns användaren Omen?

Du kanske ska tillföra något till sakfrågan istället för att sätta saker ur deras kontext. [y]

mediakatt:

Motivera vad det omoraliska i incest är. Framförallt, motivera vad det omoraliksa i att skriva en novell om incest är.

Äckligt, fel, sjukt, onaturligt, dumt, etc. [confused]

Nachac:

När du är färdig med det kan du redogöra för vad som är moraliskt i att hämma yttrandefriheten.

Så det är okej för mig att skriva om hur sexig min pappa är och att jag vill ha sex med honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

När du är färdig med det kan du redogöra för vad som är moraliskt i att hämma yttrandefriheten.

Jag eller den killen?

Omen:

Äckligt, fel, sjukt, onaturligt, dumt, etc.

Äckligt, fel, sjukt, onaturligt och dumt är inte en förklaring, det är bara nya ord för vad du redan sa. För att vara en motivering så måste du berätta varför det är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Äckligt, fel, sjukt, onaturligt och dumt är inte en förklaring, det är bara nya ord för vad du redan sa. För att vara en motivering så måste du berätta varför det är det?

Du menar alltså att det är okej att ha sex med dina föräldrar [chocked][tard] [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Omen:

Så det är okej för mig att skriva om hur sexig min pappa är och att jag vill ha sex med honom?

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag eller den killen?

Killen. Mitt var en fortsättning på ditt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Omen:

Du menar alltså att det är okej att ha sex med dina föräldrar

Ja, det är okej att ha sex med mina föräldrar om de är med på det. Det är till och med okej för mig personligen att ha sex med mina föräldrar. Svensk lagstiftning håller med på den punkten.

Men, nu var det inte det vi diskuterade. Du skulle motivera varför incest är omoraliskt och fel. En motfråga är inte heller en motivering.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Det är till och med okej för mig personligen att ha sex med mina föräldrar. Svensk lagstiftning håller med på den punkten.

Vad snackar du om? Incest är olagligt enligt svensk lag.


   
SvaraCitera