Aviseringar
Rensa alla

Varför fiser folk högt?


Ämnesstartare

Varför gör folk det till en vana att fisa så högt som möjligt? Har det något med att visa sin dominans att göra? Är det roligt? Jag fiser iaf så tyst som möjligt.  I have mastered the art.


   
Citera
Ämnesstartare

the_fat_one: Jag fiser iaf så tyst som möjligt

Jag med. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Jag fiser också så tyst som det bara är möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antagligen vill dom höras eller tror att man får uppmärksamhet. Men egentligen är det tvärt om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Antagligen vill dom höras eller tror att man får uppmärksamhet. Men egentligen är det tvärt om.

Hörs man inte och inte får uppmärksamhet? Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte för jag gör det lom har aldrig vart med om att nån fisit högt sedan högstadiet typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:

Hörs man inte och inte får uppmärksamhet? Galen

Ja, fisar brukar och pruttar brukar väcka mycket uppmärksamhet på stan och omgivningen ser generade ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Ja, fisar brukar och pruttar brukar väcka mycket uppmärksamhet på stan och omgivningen ser generade ut.

Ja men då hörs dom ju och får uppmärksamhet? Vad äre som är tvärtom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg: Ja men då hörs dom ju och får uppmärksamhet?

ja

Burg: Vad äre som är tvärtom?

Tror att dom flesta inte fiser eller puttar för att påkalla uppmärksamhet. Är nog snarare en dålig vana.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsten att fisa högt ligger i att kunna matcha in sin kroppshållning med rektum till den beräknade densiteten i sin fis. Det finns olika kategorier att spela i och någon är alltid svårslagen i en av dem.

Och ja givetvis är det är skoj att fisa om man befinner sig i rätt umgänge. Att battla under flerdagars lan med dålig mat är en kul grej.


   
SvaraCitera

Vehnk: Konsten att fisa högt ligger i att kunna matcha in sin kroppshållning med rektum till den beräknade densiteten i sin fis. Det finns olika kategorier att spela i och någon är alltid svårslagen i en av dem.

Och ja givetvis är det är skoj att fisa om man befinner sig i rätt umgänge. Att battla under flerdagars lan med dålig mat är en kul grej.

äckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro: äckligt

Signerat fjollmasterN


   
SvaraCitera

Vehnk: Signerat fjollmasterN

sitt o lukta dina egna fisar framför en dator då


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:
Inte för jag gör det lom har aldrig vart med om att nån fisit högt sedan högstadiet typ

Haha då har du tur. Finns nån på mitt sk jobb som fiser fruktansvärt högt och ofta. Man undrar vad fan han äter. Fruktansvärda lukter.


   
SvaraCitera