Aviseringar
Rensa alla

Varför? Förklara


Ämnesstartare

Började gråta utan anledning, jag är inte ens ledsen, en massa tårar började rinna. Ingen irritation i dom, ingen ledsam musik, är inte överlycklig.


   
Citera

nocturnal emission


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: nocturnal emission

1004653_611803402183979_259655049_n_0.jp


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam: Började gråta utan anledning, jag är inte ens ledsen

Stressad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa: Stressad?

Inte direkt, kanske förtryckt stress? Burkar skjuta upp saker och sluta tänka på dem


   
SvaraCitera

Kan också göra så, liknande panikångest. Vet heller inte varför det drabbar mig.


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam: Inte direkt, kanske förtryckt stress? Burkar skjuta upp saker och sluta tänka på dem

Kan vara. Värt att kolla upp innan väggen kommer. Borde vårdcentralen kunna kolla upp lätt med puls och blodtryck.
Eller kanske bättre att runga sjukvårdsupplysningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa: Kan vara. Värt att kolla upp innan väggen kommer. Borde vårdcentralen kunna kolla upp lätt med puls och blodtryck.
Eller kanske bättre att runga sjukvårdsupplysningen.

Jag är extremt trött på vårdcentraler och ställen som jag mår sämre av än bättre. Speciellt när dom på vårdcentralen kollar konstigt på mig eftersom jag aldrig har råd att betala direkt -.- 


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam: jag aldrig har råd att betala direkt -.-

Found your problem
Utan pengar blir man olycklig och jag vet att är man olycklig kan man börja gråta.


   
SvaraCitera

Har du varit deprimerad tidigare? 
Tror som nämnts tidigare i tråden att det kan ha att göra med undantryckta känslor och tankar och att något obetydligt triggaden hjärnan att accessa något av det. 


   
SvaraCitera

Kroppens hormoner kan slå bakut ibland. Inget att oroa sig för, fullständigt normalt när man är tonåring och hjärnan utvecklas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade: Har du varit deprimerad tidigare?

Hade självmordstankar under tonåren, men jag har haft datorn och det har varit som "tröst" om det är någon förklaring, mindre att tänka på vad det gäller mig själv. Har vissa dagar då jag är deprimerad och tänker göra något drastiskt. Dock är det sällan och jag tycker de andra dagarna att jag varit löjlig.

Miceparade: Tror som nämnts tidigare i tråden att det kan ha att göra med undantryckta känslor och tankar och att något obetydligt triggaden hjärnan att accessa något av det.

Har problem med att uttrycka vissa känslor, men det har jag haft i åratal, tror att det kan ha med något traumatiskt som hände som barn. Är oftast känslomässig när jag är realistisk till skillnad från mitt mera "dröm" läge. Eller när jag är full.Har försökt få svar på några av mina problem men det är inte en jävel som tar mig på allvar, dock kanske jag kan förstå det eftersom jag känner mig lite härdad och skämtar gärna bort mina problem hellre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gnagvirket: när man är tonåring och hjärnan utvecklas.

Jag fyller 22 >.>


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Jag fyller 22 >.>

Hjärnan är inte fullt färdigutvecklad förrän man kommit upp i sina 27-30.

Tar du några mediciner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gnagvirket: Tar du några mediciner?

Nope, Alvedon när jag har huvudvärk?Cool


   
SvaraCitera