Aviseringar
Rensa alla

Varför fungerar inte onlinedating?


Ämnesstartare

Varför är det så att onlinedating är ett så otroligt sätt att träffa någon på? Jag tycker att det är det. Men vad tycker ni? Har ni bra erfarenheter utav det? Vet inte om det redan finns en sådan här tråd. 


   
Citera
Ämnesstartare

var väl gift med ett tiotal personer på runescape och habbo. slutade med sånt när jag blev 13-14


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
var väl gift med ett tiotal personer på runescape och habbo. slutade med sånt när jag blev 13-14

var de trevligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

var de trevligt?

ja, fick gratis armor, vapen och möbler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: var väl gift med ett tiotal personer på runescape och habbo.

Mycket glad


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Jag tycker att det är bra! Träffade mitt ex på Mötesplatsen. Att vi gjorde slut hade inget att göra med att vi träffades på nätet. Har dejtat några andra från dejtingsajter också.. Jag tycker att det är konstigt med folk som fortfarande är skeptiska till internetdejting. Det är som att de tror att folk från INTERNET är ett speciellt slags folk, att INTERNET är en farlig och snuskig ort. Det är ju faktiskt en hel del vanliga människor från den riktiga världen som hänger där. Söt Jag har aldrig varit någon krogtjej och att träffas genom vänner eller på annat sätt i "vardagen" tycker jag är svårt. Har aldrig haft jättestort umgänge eller intressen där jag kunnat träffa killar genom. Då tycker jag att internet är ett utmärkt ställe att leta efter singlar på! Tycker om spänningen man bygger upp innan man ses, men man ska inte vänta för länge så man får orimliga förväntningar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

ja, fick gratis armor, vapen och möbler.

seriöst spelade du runescape Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell: . Jag tycker att det är konstigt med folk som fortfarande är skeptiska till internetdejting.

det är väl mer för att det känns inte så att man får samma "feel" såsom man gör när man pratar med någon irl. Man kan ju inte se ens ansiktsuttryck och annat och sedan svarar inte många ofta. och att man måste vara väldigt snygg också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

ja, fick gratis armor, vapen och möbler.

Gött! 🙂


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Anura: det är väl mer för att det känns inte så att man får samma "feel" såsom man gör när man pratar med någon irl. Man kan ju inte se ens ansiktsuttryck och annat och sedan svarar inte många ofta. och att man måste vara väldigt snygg också.

Jaa, fast grejen är ju att internetdejting kan ju funka som att bara få kontakt liksom.. tycker man ska träffas så fort som möjligt och efter det har det ju ingen betydelse att man träffat på internet. Det är ungefär som att chansa på att lämna sitt nummer till någon på krogen som man pratat med i tio minuter. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

ja, fick gratis armor, vapen och möbler.

äktenskapets små fördelar. armor, vapen och möbler.


   
SvaraCitera

internetdejting i sig är ju "otroligt" pga man träffar ingen

men öh tkr dejtingsajter är bra, som en jättestor gemensam vän som tar betalt för att introducera dig för sina övriga bekanta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

seriöst spelade du runescape Rodnar

ja! 

Leijonsparf:

äktenskapets små fördelar. armor, vapen och möbler.

ibland höll jag inte koll på vilka jag var ''tillsammans'' med och det blev lite knasigt minns jag.

nostalgi åh 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen vet det faktiskt, men visst låter det spännande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
ingen vet det faktiskt, men visst låter det spännande?

varför avslutar du alla dina inlägg med frågetecken?


   
SvaraCitera