Aviseringar
Rensa alla

varför funkar inte nätdejting/ hur hittar man en tjej på nätet


tomten
Ämnesstartare

jag har testa en massa olika nät sajter och badoo har jag testa längs i runt 3 år och jag har haft kontakt med kvinnor/ tjejer men det är ingen som vill träffas eller bara ta en fika.

jag är öppen och snäll kille och ärlig, jag är snygg om man får säga det själv och har en atletisk kropp/muskulös kropp bror på vad en egna gräns går ( jag vissa inte det på nätet)  men jag har haft som sagt haft tjejersom jag pratar med  i 3 månader men så säger dem att dem att det är förtidig och så blir det utdraget med samma jäkla prat om hur en dag har varit osv samma fråger hela tiden och då orkar jag inte mer och slutar ha kontakt med dem. jag brukar fråga efter 1,5 till 3 veckor om man vill träffas eller ringa men det känns som dem bara vill ha nån att sms med inget mer.  är det för tidigt? 

jag orkar inte gå ut att ragga på en tjej och jag vill inte gå till en nattklubb och ragga bara för sen få ett one night stand eller nått sånt. 

har ni några tips hur man kan få det att fungera? 


   
Citera

Det har funkat bra för mig. Kanske gör du nåt som ger dåliga vibbar?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Dejting fungerar bara om man har en tilltalande personlighet, tråkigt men sant.


   
SvaraCitera

aristoteles: Det har funkat bra för mig

hur gjorde du? :S


   
SvaraCitera

Pappbox:

hur gjorde du? :S

Man pratar med folk man tycker verkar intressant bara?


   
SvaraCitera

aristoteles: Man pratar med folk man tycker verkar intressant bara?

Måste finnas mer än så min vän, att bara prata leder till inget alls i min erfarenhet


   
SvaraCitera

sluta leta. det framkommer säkert att du letar, så det blir desperat och obehagligt. det händer när det händer. 


   
SvaraCitera

Pappbox:

Måste finnas mer än så min vän, att bara prata leder till inget alls i min erfarenhet

Det beror säkert på vad man pratar om och hur man säger saker, det är en strategi.


   
SvaraCitera

aristoteles: Det beror säkert på vad man pratar om och hur man säger saker, det är en strategi.

hm...strategi säger du
kan ju hålla med om att det är ett slags spel och roligt är det men det är svårt att hitta "motståndare" för min del och de dagar då jag faktiskt söker något seriöst så blir jag bara ledsen för det känns lite som jag sitter på en öde ö och drömmer om hur kul det skulle vara med en bil
har du haft något seriöst med någon du träffat på nätet och isof hur länge?


   
SvaraCitera

Pappbox:

hm...strategi säger du
kan ju hålla med om att det är ett slags spel och roligt är det men det är svårt att hitta "motståndare" för min del och de dagar då jag faktiskt söker något seriöst så blir jag bara ledsen för det känns lite som jag sitter på en öde ö och drömmer om hur kul det skulle vara med en bil
har du haft något seriöst med någon du träffat på nätet och isof hur länge?

Jag hittade min fru på nätet, vi har varit gift i över 2 år nu. Men har också haft andra långvariga förhållanden med um´are och dylikt. Så ge inte uppTumme upp


   
SvaraCitera

aristoteles: Jag hittade min fru på nätet, vi har varit gift i över 2 år nu. Men har också haft andra långvariga förhållanden med um´are och dylikt. Så ge inte uppTumme upp

Haha, grattis får jag väl säga då 🙂
dock har jag i stort gett upp på att hitta någon seriös, någon att flörta med funkar utmärkt men längre än så går det inte just för att det typ inte finns tjejer som delar mina intressen och om de gör det så är de antingen upptagna eller totalt ointresserade vilket suger


   
SvaraCitera
tomten
Ämnesstartare

aristoteles:

Jag hittade min fru på nätet, vi har varit gift i över 2 år nu. Men har också haft andra långvariga förhållanden med um´are och dylikt. Så ge inte uppTumme upp

då måste du verkligen ha en extrem tur för när jag hittar nån som är intressant så börjar man skriva om vanliga saker fråga va dem tycker om att göra och vad dem har gjort och såna saker. men det blir typ bara en flört/ tids för driv i slut ändan. det närmast jag har kommit till en dejt blev jag dissad och hon hörde aldrig av sig =( så gärna några tips 


   
SvaraCitera

Pappbox:

Haha, grattis får jag väl säga då 🙂
dock har jag i stort gett upp på att hitta någon seriös, någon att flörta med funkar utmärkt men längre än så går det inte just för att det typ inte finns tjejer som delar mina intressen och om de gör det så är de antingen upptagna eller totalt ointresserade vilket suger

Well, jag är intresserad av saker som 90% av världsbefolkningen inte alls bryr sig om. Men då får man vara strategisk och tala om nåt annatTumme upp


   
SvaraCitera

tomten:

då måste du verkligen ha en extrem tur för när jag hittar nån som är intressant så börjar man skriva om vanliga saker fråga va dem tycker om att göra och vad dem har gjort och såna saker. men det blir typ bara en flört/ tids för driv i slut ändan. det närmast jag har kommit till en dejt blev jag dissad och hon hörde aldrig av sig =( så gärna några tips 

Vet faktiskt inte hur du gör, men om du får nobben så försök att iaf fråga varför, kanske får du ett ärligt svar. Du kanske bara haft otur, eller kanske du säger nåt som skrämmer dem. Kanske berättar du inte tillräckligt om dig själv för att hålla intresset uppe?


   
SvaraCitera

aristoteles: Man pratar med folk man tycker verkar intressant bara?

Men de intressanta svarar ju aldrig Gråter
Kanske för att jag inte är så intressant..


   
SvaraCitera