Aviseringar
Rensa alla

Varför går det inte att mixa blåbär????


jag hatar när det blir fruktbitar , kan inte äta de och blir dålig i magen
kan bara göra juice istället


   
SvaraCitera

Paseo:

ah en blender
jag blandar med olivolja och grädde. det smakar inte så gott men det är för jag ska upp i vikt. blir ännu äckligare me alla klumpar ibland hänger det blåbär utanför munnen på mig uhuhuhu 

Kör det några minuter till. Ju längre du låter mixern gå ju finare blir det mixade. Skippa olivoljan - kör bara med vispgrädde. Är inte säker på att blåbär o olivolja blandar sig med varandra. Olivolja är 100% fett medans blåbär är nästan 100% vatten. Ingen bra kombo.


   
SvaraCitera

absentthinking:

har ingen båt Gråter

Ledsen


   
SvaraCitera

Tror det är mixerna som inte är optimal. Går bra att mixa blåbär


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

kte till affären o köpte mango. Skit

Å


   
SvaraCitera

Satsa istället på att köpa neutral yoghurt o sedan köper du den frukt du själv vill ha i... bananer, jordgubbar, blåbär, hallon, björnbär eller whatever. Mango funkar ju självklart det också men då får du ju skära den i småbitar. HELA mangon får du ju inte ner i mixern.  Glad


   
SvaraCitera

mpt:hv:

Ledsen

Checka sista inlägget på romeotråden


   
SvaraCitera
mynona

kukoxo:

Checka sista inlägget på romeotråden

+1 (var jag som skrev där sist, och jag kan bara hoppas att mitt inlägg illustrerar din mening, brkg)


   
SvaraCitera

Skaffa en BlendTec mixer istället Cool


   
SvaraCitera

kukoxo:

Checka sista inlägget på romeotråden

vad är det


   
SvaraCitera

fråga användaren blåbärt


   
SvaraCitera

Min favvosmoithie är : Hallon Mango Sojamjölk Banan Lite havregryn. I med lite kardemumma, lite kanel. Mixa! Mmmmmmmnmmm

 


   
SvaraCitera

Angelize:
Min favvosmoithie är : Hallon Mango Sojamjölk Banan Lite havregryn. I med lite kardemumma, lite kanel. Mixa! Mmmmmmmnmmm 

Det enda jag reagerade på var sojamjölken... det lät ju inte som en höjdare.  Ledsen  Allt det övriga låter helt ok.  Glad


   
SvaraCitera

jag blir arg av denna tråd


   
SvaraCitera

Järnis:
jag blir arg av denna tråd

vf?

du kanske inte heller går att mixa


   
SvaraCitera