Aviseringar
Rensa alla

varför går folk in på datingsidor?


Ämnesstartare

aa svara varför ni gör det


   
Citera
Ämnesstartare

dom vill skaffa barn 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De vill väl testa om de kan hitta nån intressant/intresserad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dem vill sexa eller ha en partner sörru


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul kske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svårt att hitta någon i verkligheten pga exempelvis litet kontaktnät? Ser inget fel i det iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enkelt och lättillgängligt sätt att ta kontakt med nya människor 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fina bilder


   
SvaraCitera
Draug

De har välla fått för sig att folk är mindre dumma i huvudet där. Men kan ju såklart inte veta helt säkert datingsidor är outforskat territorium för min del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att man tror det är en bra idé för att träffa folk, det är det inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För några år sedan babyboomade det bland folk i min ålder och jag ba naäee under en jobbig period, så jag skapade ett konto med något blablanamn, lade inte upp någon bild  ochv angav  ingen annan info att jag var rädd att dö ensam och att alla hade barn och perfekt liv utom jag. När jag loggade in på mitt mailkonto dagen efter så stod det att jag hade fått typ 20 svar på den där dejtingsidan. 
Loggade dock inte in och kollade på dem pga om det inte var folk som ville diskutera att de kände samma sak och att världen var vrickad med sina krav så var det ju människor som faktiskt var villiga att träffa mig utifrån den där infon och sådana hade jag nog inte kommit överens med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet ej, sett ett ex på en dejtingsida och han har berättat att han inte vill ha förhållande med någon så antingen härmar han mig när han säger så (alltså att han egentligen vill dejta) eller så är han desperat efter ett ligg


   
SvaraCitera