Aviseringar
Rensa alla

Varför gillar du inte SD?


Storchen84:
Åhhhh GU jag skrev ett inlägg (som var långt för o vara skrivet på mobil) så fick jag "de blev något konstigt"-felmeddelandet så försvann detGråternåja här är det igen

AAh vad tråkigt, avskyr när det händer! Gråter

För att inte vara riktat till dig så var ditt svar ganska bra, som i spot on, rimligt, etc. Jag vet inte om du bara kände för att svara ändå eller om du trodde att det var riktat till dig, därför vill jag påpeka att oftast (undantag finns) så är texten under citeringen riktad till personen som citeringen ovan är gjord. I det här fallet handlade det om huruvida det finns alternativ eller ej (kebabrullen menar att det inte finns medans jag menar att det gör det).

Missförstå mig rätt nu - du och alla andra får svara på precis vad som helst, tänkte bara förtydliga ifall det är missförstånd och du svarar på sådant du tror är till digGalen

Haha vad kul att höra, jag har väl ändrat mig lite med vissa saker, mognat och allt vad det är.

Jag tänkte inte på om det var till mig eller inte, såg det som sagt efteråt men då brydde jag mig inte längre. Sen kanske det är kul för dig att se vad jag tycker (eller inte :P).

Det var typ det jag skrev på mobilen. Tog ingen tid o skriva på en dator, tog evigheter o skriva på mobilenGråterFör att inte nämna vilket helvete det är att redigera så bara den text man vill är i citeringsrutan då det på mobil ej går att bara markera o trycka "citera". FÖRSTÅR NI VILKA ALLVARLIGA PROBLEM JAG HARGråterGråterGråter

Det är därför som jag alltid skriver på datorn, ibland kan man lyckas rädda text på datorn med lite tur! Ja fy fan alltså! Gråter


   
SvaraCitera

SD har en rätt dålig drogpolitik, och en dum syn på övervakning etc med kameror, samt en onödig kristlighet och förmodligen en massa mer. Still beats the shit out of everyone else though Censur


   
SvaraCitera

Tickstart:
SD har en rätt dålig drogpolitik, och en dum syn på övervakning etc med kameror, samt en onödig kristlighet och förmodligen en massa mer. Still beats the shit out of everyone else though Censur

Tycker du det så... kanske du ska rösta på SD trots allt? Tänker man efter länge nog så är väl NMR och AFS inte så pjåkiga dom heller Tumme upp

Hjärta


   
SvaraCitera

För att de vänder kappan efter vinden och pissar på sina kärnväljare och sina kärnfrågor i sin desperation över att få mysa med Moderaterna.


   
SvaraCitera

Storchen84: Har du tänkt på att det finns dom som tycker att SD kanske är för restriktiva, eller som kanske tycker att en röst på SD är bortkastat för att det är ett enfrågeparti? Således finns alternativen som är dom partier som vill ha en striktare flyktingpolitik - bara inte så orimlig som den Åsnesson & co vill ha.

Man kan inte tycka att SD är för restriktiva om man öht vill ha ett mer restriktivt läge än vad vi redan har nu. bägge blocken har suttit varsin period makten de två senaste mandatperioderna och situationen eller attityden har inte förbättrats på någon ände så vilka lösningar de andra partierna än har så tror ingen som tar invandringspolitiken seriöst att deras lösningar skulle räcka särskilt långt. 

orimligt kallar du det också Party


   
SvaraCitera
grym
 grym

Jag älskar SD Hjärta


   
SvaraCitera