Aviseringar
Rensa alla

Varför gillar kvinnor, killar som är tuffa? (badboys)


Ämnesstartare

Jag tror att de tjejer som ofta faller för badboys söker en kick och ser
en utmaning i att försöka "förändra" en kille. Tror också att dessa män
kan ha en speciell sexuell dragningskraft tack vare det farliga, och
eftersom många tjejer tittar en extra gång efter dessa killar ute på
stan, så kan en tjej känna sig speciellt utvald om hon så att säga
haffat honom.

Vem vet. Kanske kan det även finnas biologiska orsaker bakom
dragningskraften. Tex moderskänslorna. Men även då, vad jag tror, att
dessa farliga och gränstestande män har väldigt mycket "alfahanne" över
sig.


   
Citera
Ämnesstartare

Sedan när är en tuff kille automatiskt farlig? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen tjej vill ha en snäll, mesig kille som respekterar henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exakt. Vill du ha ett fruntimmer måste du vara en alfahanne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

khgfghj:
ingen tjej vill ha en snäll, mesig kille som respekterar henne

Precis min tanke.

S3ON:
Sedan när är en tuff kille automatiskt farlig? 

Är man tuff så kan det hända saker.

Stekaren:
Exakt. Vill du ha ett fruntimmer måste du vara en alfahanne.

Är man ingen alfahanne är man ju som en kvinna. Kvinnor vill ha riktiga män.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandor: Är man tuff så kan det hända saker.

?? 

Är man mes så kan det hända farliga saker man ej kan försvara sig emot. 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

?? 

Är man mes så kan det hända farliga saker man ej kan försvara sig emot. 🙁 

Om vem är det som utsätter dessa mesar för dom farliga sakerna? Det är alfahannarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meeeeen, allt detta snack och ifrågasättande om vem vi väljer att dejta. Acceptera vad tjejen ni stöter på tycker om er. Då kan ni 1. Försöka få henne att tycka om er, eller 2. KOMMA ÖVER HENNE. Verkar som att ni drar alla tjejer över en kam. Jag för min del tkr om när någon behandlar mig väl och samtidigt har humor. Se där, sa ingenting om att han måste va biff.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandor: vem är det som utsätter dessa mesar för dom farliga sakerna? Det är alfahannarna.

Nej, det är jubelidioterna. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Apropå biologiska orsaker, vilken typ av kille en tjej dras till varierar i regel utifrån var i menscykeln hon befinner sig.


   
SvaraCitera

nöbby:
Apropå biologiska orsaker, vilken typ av kille en tjej dras till varierar i regel utifrån var i menscykeln hon befinner sig.

då är min menscykel ett jävla kioskmongo för jag vill typ aldrig ha stora starka "farliga" män


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

då är min menscykel ett jävla kioskmongo för jag vill typ aldrig ha stora starka "farliga" män

mhm

gillar snälla killar, på samma sätt som jag inte väljer vänner efter utseende och idioti

ja, d finns biologiska faktorer osv men finns rätt mkt som talar emot, annars skulle d bara vara kvinnor och män med ett visst sätt och utseende som fick ligga och så är d ju inte 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
Meeeeen, allt detta snack och ifrågasättande om vem vi väljer att dejta. Acceptera vad tjejen ni stöter på tycker om er. Då kan ni 1. Försöka få henne att tycka om er, eller 2. KOMMA ÖVER HENNE. Verkar som att ni drar alla tjejer över en kam. Jag för min del tkr om när någon behandlar mig väl och samtidigt har humor. Se där, sa ingenting om att han måste va biff.

Du igonerar "töntarna" i klassen med all säkerhet...fast du kanske inte vet om det? Du måste nog komma ut lite i livet och börja leva. Alla som lever där ute i verkligheten vet att kvinnor föredrar en tuff kille. Vem vill ha en mesig, normal kille? Dom är som kvinnor. Varför skulle kvinnor vilja knulla med sig själva?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Nej, det är jubelidioterna. 

Som kvinnor älskar. Dom syns. Dom vågar. Dom kan skydda sina kvinnorna. Kvinnor vill "tämja".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:
Apropå biologiska orsaker, vilken typ av kille en tjej dras till varierar i regel utifrån var i menscykeln hon befinner sig.

Nej. Tjejer dras till tuffa killar. Har du ens gått i skolan? Dom tuffa killarna i skolan hade alltid tjejer kring sig medans de normala och mesarna stod där helt ensamma.


   
SvaraCitera