Aviseringar
Rensa alla

Varför gillar kvinnor, killar som är tuffa? (badboys)


Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

mhm

gillar snälla killar, på samma sätt som jag inte väljer vänner efter utseende och idioti

ja, d finns biologiska faktorer osv men finns rätt mkt som talar emot, annars skulle d bara vara kvinnor och män med ett visst sätt och utseende som fick ligga och så är d ju inte 

Ja fast...du gillar snälla killar på vän sättet. Du vill ha en badboy som pojkvän. Du kanske "tror" ditt ex var en snällis, men han var badboy. Ni får inte ut något av att ha sexuellt umänge med en normal eller mes. De har dåligt självkänsla och syns inte. De finns inte i eran värld. Det är badboysen som "syns".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandor:

Ja fast...du gillar snälla killar på vän sättet. Du vill ha en badboy som pojkvän. Du kanske "tror" ditt ex var en snällis, men han var badboy. Ni får inte ut något av att ha sexuellt umänge med en normal eller mes. De har dåligt självkänsla och syns inte. De finns inte i eran värld. Det är badboysen som "syns".

nä, om jag på något sätt skulle vilja ha en relation som var mer än vänskap med en kille skulle d knappast vara med någon som inte var snäll. min erfarenhet är att de som är genuint snälla är d för att d är säkra på sig själva. tänder tyvärr inte på idioter, har tröttnat på d.


   
SvaraCitera

när man har mens drar man sig till män som har mer maskulint utseende, alltså de som vid första syn kan ses som bad boys trots att de möjligtvis inte är det.   

Jag har inte märkt av det själv men det betyder inte att det inte stämmer, och alla är vi olika också. 

http://www.livescience.com/8779-fertile-women-manly-men.html


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandor:

Som kvinnor älskar. Dom syns. Dom vågar. Dom kan skydda sina kvinnorna. Kvinnor vill "tämja".

va? 

jubelidioterna är de som alfahannarna måste skydda sina älskade från. Typ knivrånare och annat pack. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

då är min menscykel ett jävla kioskmongo för jag vill typ aldrig ha stora starka "farliga" män

Det är vad du inbillar dig. Normala/mesar är dina vänner o dom du "undviker". De du har sex med osv är alfahannar. Det är därför killar har svin-rykte. Ni bara har sex med badboys.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

va? 

jubelidioterna är de som alfahannarna måste skydda sina älskade från. Typ knivrånare och annat pack. 

Är du en alfahanne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:  och alla är vi olika också. 

http://www.livescience.com/8779-fertile-women-manly-men.html

Knappast i tjejers fall. Ni är väldigt lika personlighets mässigt. Det är smink och grejor. Ni garvar åt de misslyckade. Mycket ligga runt osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:

nä, om jag på något sätt skulle vilja ha en relation som var mer än vänskap med en kille skulle d knappast vara med någon som inte var snäll. min erfarenhet är att de som är genuint snälla är d för att d är säkra på sig själva. tänder tyvärr inte på idioter, har tröttnat på d.

men badboys spelar oftast snälla dom första veckorna. dom är smarta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandor:

Du igonerar "töntarna" i klassen med all säkerhet...fast du kanske inte vet om det? Du måste nog komma ut lite i livet och börja leva. Alla som lever där ute i verkligheten vet att kvinnor föredrar en tuff kille. Vem vill ha en mesig, normal kille? Dom är som kvinnor. Varför skulle kvinnor vilja knulla med sig själva?

Det är ju du som kallar dem töntarna. Vad vet du om killar jag dejtat? Tycker du bara verkar lat som verkligen inte letat tillräckligt mycket för att dra den slutsatsen om att tjejer gillar biffiga killar osv. Och om du inte tycker om tjejerna ja då kan du väl bli homosexuell istället om du nu tycker att ni killar är vettigare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandor:

Är du en alfahanne?

En sann alfahanne lämnar det åt andra att avgöra! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

Det är ju du som kallar dem töntarna. Vad vet du om killar jag dejtat? Tycker du bara verkar lat som verkligen inte letat tillräckligt mycket för att dra den slutsatsen om att tjejer gillar biffiga killar osv. Och om du inte tycker om tjejerna ja då kan du väl bli homosexuell istället om du nu tycker att ni killar är vettigare. 

Är du 12 år eller? Man kan inte bli bög. Det är som att säga "bli fransman" när man är svensk. Jag hade nog föredragit att vara bög med tanke på hur ni beeter er.

Lat? Jag har dejtat tönt-tjejer, men dom har för höga krav. Tjejer vill ha killar som är bättre än dom själva så dom kan känna sig kvinnliga.

Tjejer gillar visst det biffiga killar osv. Det är full naturligt. Det är kvinnligt att vara blyg, mesig och smal. Är en kille det så är det fel, det är kvinnlig. Kvinnor tänder inte på kvinlighet. Att ni täner på muskler, tuffhet, är fullt normalt då det är saker som kvinnor inte har och vill uppleva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandor:

men badboys spelar oftast snälla dom första veckorna. dom är smarta.

mm elr så kan man känna någon längre än ett par veckor men d är väl omöjligt i din värld 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

då är min menscykel ett jävla kioskmongo för jag vill typ aldrig ha stora starka "farliga" män

Märker inte heller någon stor skillnad egentligen, men det kan visst vara så till viss del. Runt ägglossningen är man tydligen mer ytlig och attraheras av folk som kan ge en starka och friska barn, och annars attraheras man av folk som är mer kapabla att ta hand om ens barn på ett bra sätt.

Fast vette sjutton hur tydligt det är idag när det inte längre är enbart de starkaste som överlever, och det är nog inte särskilt stora kontraster mellan personerna man attraheras av. Det kanske sker inom ramarna för ens personliga preferenser. 

Sandor:

Nej. Tjejer dras till tuffa killar. Har du ens gått i skolan? Dom tuffa killarna i skolan hade alltid tjejer kring sig medans de normala och mesarna stod där helt ensamma.

Men lägg av.


   
SvaraCitera

Sandor: Mycket ligga runt osv.

pfft Trött är väl inget negativt? killar får ju göra det hur mkt de vill utan att ngn höjer på ögonbrynen, men om tjej gör det då blir hon en slampa. Förstår mig inte på dagens samhälle. 


   
SvaraCitera

Sandor: Knappast i tjejers fall. Ni är väldigt lika personlighets mässigt. Det är smink och grejor. Ni garvar åt de misslyckade.

Jo, även kvinnor är olika varandra. Och I'm sorry to break it for you, men det finns tjejer som inte ens sminkar sig. 


   
SvaraCitera