Aviseringar
Rensa alla

varför gillar tjejer bara killar med mörkt hår?


Ämnesstartare

hur många år är det kvar till trenden vänder? varför gillar dom inte oss med ljust hår?


   
Citera

 Beror på vilken åldersgrupp det är. Äldre kvinnor är inte så förtjusta i killar med ljus/blont här som den här 😛 bilder jarre övrigt 194.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starkill91 : ldre kvinnor är inte så förtjusta i killar m

men varför är dom inte det?


   
SvaraCitera
Exner

Det är inte dom det är du


   
SvaraCitera

Exkluderad:

men varför är dom inte det?

Vet ej dom har väl för mainstream smak ''gillar bara vanliga killar som ser neutrala och tråkiga ut kanske 😛 


   
SvaraCitera
time
 time

Har aldrig varit kär i en kille med mörkt hår. Eller jo, men inte i vuxen ålder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är manligare. Du kan alltid färga håret.


   
SvaraCitera
Auxier

Eftersom blont hår är för kvinnor och småbarn. 

Majoriteten av män med blont hår har dessutom anlag för flintskallighet och det blir grått med åldern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Auxier: Majoriteten av män med blont hår har dessutom anlag för flintskallighet och det blir grått med åldern.

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De saknar pigment, så de är typ utvecklingsstörda???? :$$$


   
SvaraCitera
Auxier

S3ON:

Galen

Det är sant. Fint blont hår är ca 30 ggr känsligare för testosteron. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Auxier:

Det är sant. Fint blont hår är ca 30 ggr känsligare för testosteron. 

alla hårsorter blir väl grå/vita med tiden.. 


   
SvaraCitera
Exner

S3ON:

alla hårsorter blir väl grå/vita med tiden.. 

Vad han menar är dock att rötterna är känsligare för dihyrotestosteron, vilket är det som gör att hårsäckarna dör och man blir skallig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Vad han menar är dock att rötterna är känsligare för dihyrotestosteron, vilket är det som gör att hårsäckarna dör och man blir skallig.

tror jag klarar mig. sånt e la typ ärftligt oavsett hårfärg? inte för att jag e blond driekt men 1då, e typ guld o d räknas väl fortfarande som ljust 🙂


   
SvaraCitera
Exner

S3ON:

tror jag klarar mig. sånt e la typ ärftligt oavsett hårfärg? inte för att jag e blond driekt men 1då, e typ guld 🙂 

Nästan uteslutande ärftligt. Inte så att man blir skallig om man har ljust hår, men många med ljust hår har anlag för att tappa håret.


   
SvaraCitera