Aviseringar
Rensa alla

Varför gör det ont att vara kär?


Ämnesstartare

Finstrumpan: FÖR ATT HJÄRTAT VILL SPRINGA ÅT ALLA HÅLL I KROPPEN ÄNDA UT I FINGERTOPPARNA...

lol, ain't nobody got time foh dat

HAHAH 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag ska vara lite allvarlig, som omväxling och heller inte vara en sån surkuk; Hittar man "den rätta" kommer även det att ha sina upp och nergångar, liksom livet självt. Men med den rätta kan man, trots potthålen och de djupa dalarna, hålla ihop ändå. Bara de djupa dalarna vägs upp av flertalet ljusa stunder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volvo4life: Om jag ska vara lite allvarlig, som omväxling och heller inte vara en sån surkuk; Hittar man "den rätta" kommer även det att ha sina upp och nergångar, liksom livet självt. Men med den rätta kan man, trots potthålen och de djupa dalarna, hålla ihop ändå. Bara de djupa dalarna vägs upp av flertalet ljusa stunder.

Det var mig förbannat fint sagt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gr0dan:

Det var mig förbannat fint sagt!

Jag kan också ibland, har en taskig image att hålla på Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gr0dan:

Det var mig förbannat fint sagt!

Det är så jag är egentligen, men det går inte hand i hand med min image riktigt Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volvo4life: Det är så jag är egentligen, men det går inte hand i hand med min image riktigt

ah knivigt det där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gr0dan:

ah knivigt det där

Haha, njae Glatt skålande


   
SvaraCitera

det gör ont för att du lägger alla dina emotioner på kärlek, klart man blir utmattad vilket leder till kroppsliga symptom lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läs Twilight och det gör ondare! Kanske ska man inte vara kär i någon som gör en illa, men om det bara är lite pirr i magen så är det helt normalt, eller bara lite fånigt!


   
SvaraCitera