Aviseringar
Rensa alla

Varför gör han så?


Ämnesstartare

Det finns en kille i min klass som är särskilt snäll mot mig, men han brukar också bete sig konstigt. Han byter plats när han får sitta bredvid mig, han retar mig att jag är ihop med hans kompisar, han skickar snapar till mig hela tiden men när jag skickar till honom då öppnar han dem inte, när han vill fråga mig om något då ber han hans bästa kompis att göra det istället och han ger mig komplimanger ganska ofta. Och förut så gjorde han allt för att vara så nära mig som möjligt och han kollar på mig ibland.
Vad tror ni, varför kan han bete sig så där? Gillar han mig? 


   
Citera

Jag tror han gillar dig. Men eftersom du är tillsammans med någon annan, så antar jag att det skapas konflikter. Killar kan vara rätt så konstiga faktiskt


   
SvaraCitera

Tai Lung:
Jag tror han gillar dig. Men eftersom du är tillsammans med någon annan, så antar jag att det skapas konflikter. Killar kan vara rätt så konstiga faktiskt

Vääldigt konstiga, och tjejer kan vara riktigt elaka xD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tai Lung:
Jag tror han gillar dig. Men eftersom du är tillsammans med någon annan, så antar jag att det skapas konflikter. Killar kan vara rätt så konstiga faktiskt

Va? Jag sa inte att jag är tillsammans med någon annan?


   
SvaraCitera

Teddie01:

Vääldigt konstiga, och tjejer kan vara riktigt elaka xD 

Ja jo det kan dem:>


   
SvaraCitera

Purplefox887:

Va? Jag sa inte att jag är tillsammans med någon annan?

Du skrev det som att de lät som det.
"han retar mig att jag är ihop med hans kompisar"
men det stop kompisar och inte kompis.

Jag tycker att du ska ignorera han eller säg till han att han ska ge fan i. Blås i åt han. För han gillar ju dig obviously (tror jag). men eftersom han beter sig som han gör så tycker jag att du ska skita i han eller iaf vara lika tillbaka mot han. För att om han är intresserad av dig, så ska han bete sig och visa det på ett bättre sätt.


   
SvaraCitera