Aviseringar
Rensa alla

Varför gör han så..? Långt för den som orkar läsa, annars läs bara fetstilta


Ämnesstartare

ok, scenario: Fredagkväll, öltält. Jag tänkte gå ner en sväng för mina kompisar var där, jag var nära på nykter, det var inte de så det var inte så kul. Var på väg och tänkte gå hem när en kille blir nerknuffad av sina kompisar på bänken bredvid mig. Han tittar åt andra hållet så jag vänder mig mot mina kompisar igen.

Då lägger han armen om mig. Jag vänder mig mot honom men han gömmer ansiktet bakom min axel så jag vänder mig lite förbryllad, men ganska smikrad mot mina kompisar igen. Det var tydligt att han inte satte sig frivilligt, sen vågade han inte titta på mig. Det var inte förrens jag fick ögonkontakt med hans kompis över ryggen på honom och hans kompis flinade åt mig och presenterade både sig och killen som satt och höll om mig som jag överhuvudtaget fick honom att prata med mig. Även då gömde han ansiktet i kragen gång på gång och såg allmänt generad ut.
Men han var fin och verkade snäll så lät honom sitta där och hålla om mig. Efter ett tag började han hålla hårdare och även pussa lite i nacken på mig. Det kom mer folk och blev lite trångt så då halvt lyfte han upp mig i sitt knä. Hade kunnat sätta emot, men ville inte 😛

Jag får honom att prata lite mer och han verkar snäll, rätt full dock så jag bromsar när han börjar vilja lite för mycket. Och han accepterar det. Vi sitter där tills jag ska gå hem. Reser mig, och eftersom han inte verkar göra någon ansats att få mitt nr så frågar jag om man kommer höra ifrån någon som han. Han räcker mig sin telefon och hjälper mig att få in mitt nr i den.
Sen frågar han om han får höra av sig till mig, lite dragen var han med tankte på att jag precis gett han mitt nr 😛

Får ett sms sen, han undrar typ om jag kommit hem, skickar ett par sms, sen skriver han att han skriver mer i morgon.

Närsta dag får jag ett sms där han ber om ursäkt om han var jobbig kvällen innan. Jag svarar att det var inte så farligt och att ursäkten nog godtas, beror lite på hur han är när han är nykter. Att han nog var ganska full kvällen innan även om han skyllde på dialekten(hade retats med han att det var svårt att höra vad han sa)

Det svarar han inte på.

När jag kommer hem på natten se vid 1 tiden skickar jag ett sms: "vaken?"
det svarar han direkt på med smileys och allt, och vi skickar några sms, han lanar därför är han vaken, och så plötsligt slutar han svara. Har inte hört något mer. Varför?
Någon med idé?


   
Citera

Han dog. Där har du svaret.


   
SvaraCitera

mmmh:

han lanar

mmmh:

och så plötsligt slutar han svara

mmmh:

han lanar

Du svarade på din egen fråga. Nu sover han säkert.


   
SvaraCitera

hankanske tröttnade men orkade inte hitta på en ursäkt?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nope, facebook avslöjar allt, han är vaken, han vill ha en kps... vad nu det är?
Han skrev även under lördagen "satan , igår blev de slirigt :D"
som jag inte heller riktigt vet hur man ska tolka...
suck, killar [wink]


   
SvaraCitera

Exakt vad är syftet med denna tråd? Är du intresserad av att bli ihop med denna kille och vill veta varför han agerar som han gör?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

hankanske tröttnade men orkade inte hitta på en ursäkt?

mm, kan så vara, men kan ointresserade killar sluta låta så glada och skicka smileys i sms. Var lite off i språket tack.
Inte jätteglad, jätteglad, slutar skriva.
Det blir så dubbelt...


   
SvaraCitera

mmmh:

han vill ha en kps...

http://www.kpsystem.com/

hoppas det är en sån, oljeledning


   
SvaraCitera

mmmh:

Inte jätteglad, jätteglad, slutar skriva.

det kan också vara så att han tycker att sms suger. fråga om ni ska göra något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slusklurken:

Exakt vad är syftet med denna tråd? Är du intresserad av att bli ihop med denna kille och vill veta varför han agerar som han gör?

Jag är intresserad av att veta vem han är, för att kunna avgöra om jag skulle vilja bli tillsammans med han, men han kanske i vilket fall inte är något att vara intresserad av, eftersom han inte hör av sig...
Men ok, han var fin och verkade snäll.

Annars i allmänhet så är jag ganska nyfiken på hur killar tänker!!
Inte första gången...

mmmh:

kan ointresserade killar sluta låta så glada och skicka smileys i sms. Var lite off i språket tack.
Inte jätteglad, jätteglad, slutar skriva.
Det blir så dubbelt...


   
SvaraCitera

mmmh:

mm, kan så vara, men kan ointresserade killar sluta låta så glada och skicka smileys i sms. Var lite off i språket tack.
Inte jätteglad, jätteglad, slutar skriva.
Det blir så dubbelt...

neh, roligare att förvirra er, typ som att leka med en laserpenna och en katt. så kan vi sitta och fnissa åt era små försök att förstå våra komplexa psyken[party][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

neh, roligare att förvirra er, typ som att leka med en laserpenna och en katt. så kan vi sitta och fnissa åt era små försök att förstå våra komplexa psyken

Jag hoppas att det inte är meningen att jag ska ta det där seriöst


   
SvaraCitera

mmmh:

Jag är intresserad av att veta vem han är, för att kunna avgöra om jag skulle vilja bli tillsammans med han, men han kanske i vilket fall inte är något att vara intresserad av, eftersom han inte hör av sig...

Instämmer, om han inte prioriterar dig först så är han nog inget att ha. Om han verkligen skulle gilla dig så skulle han vilja vara så mycket med dig som möjligt.

mmmh:

Annars i allmänhet så är jag ganska nyfiken på hur killar tänker!!
Inte första gången...

Går nog tyvärr inte riktigt att svara på då alla killar är individer och tänker olika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slusklurken:

Om han verkligen skulle gilla dig så skulle han vilja vara så mycket med dig som möjligt.

Han har väl ett liv vid sidan av också?

mmmh:

mm, kan så vara, men kan ointresserade killar sluta låta så glada och skicka smileys i sms. Var lite off i språket tack.
Inte jätteglad, jätteglad, slutar skriva.
Det blir så dubbelt...

Jag håller med. Det blir dubbeln, men som någon annan sa: Han kanske tycker att sms suger.
Ni borde hitta på något istället!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slusklurken:

Går nog tyvärr inte riktigt att svara på då alla killar är individer och tänker olika.

Klart, men är så trött på konstiga killar så önskar bara att jag kunde förstå.

Slusklurken:

Instämmer, om han inte prioriterar dig först så är han nog inget att ha. Om han verkligen skulle gilla dig så skulle han vilja vara så mycket med dig som möjligt.

mm, vi har bara träffats en gång, visst kunde han väl höra av sig mer, men det där med "verkligen gillar" kanske är ett senare steg...
Och det som gör att jag inte riktigt kan släppa nu när han inte hör av sig är ju att han var så blyg...
Men du har rätt, tyvärr är jag inte bara trött på konstiga killar utan även på att vara ensam, dilemma.


   
SvaraCitera