Aviseringar
Rensa alla

Varför gör jag såhär?


Ämnesstartare

För cirka ett år sedan så startade jag en profil på en chattsida där jag utgav mig för att vara en annan person som jag hittade på själv. Jag skapade den från början bara för att skoja lite med en kompis, men så skrev en kille och jag svarade. Jag märkte tidigt att han var väldigt trevlig. Jag låtsades inte om någonting utan jag skrev som denna påhittade person. Alltså lurade jag ju honom...Jag vet att det inte var bra och att jag borde avbrutit kontakten med en gång, men jag kunde inte. Han var så trevlig att skriva med och jag blev glad av att skriva med honom. Vi bytte mobilnummer ett tag senare och smsade en hel del. Jag märkte att han började få känslor och själv var jag osäker på vad jag kände. Jag har redan en pojkvän och killen jag chattade är 6 år äldre än mig...Till slut, efter 4 månader, så sa jag som det var till honom. Att jag inte var den som han trodde att jag var. Det är klart att han blev besviken och säkert lite ledsen, men jag tycker ändå att han verkade ta det hela förvånansvärt bra. Han ville säga upp kontakten efter det så vi gjorde det. Nu två månader senare så har jag skapat en till ny profil och börjat skriva med honom igen. Saknaden blev helt enkelt för stor. Jag är inte kär i honom men jag känner ändå någonting till honom. Det är väldigt svårt att förklara. Jag vet att jag gör fel, men jag vet inte varför jag gör detta? Vad ska jag göra?


   
Citera

för att du är en idiot. sluta bara.


   
SvaraCitera

aw [love][smile]

+

[mad][mad] sluta lura oskyldiga äldre män över internetz


   
SvaraCitera

Hahaha men din ----- ------
Bara sluta


   
SvaraCitera

tror du gör så för att du är:

1. störd
x. omogen
2. korkad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

för att du är en idiot. sluta bara.

Jag vet att det är jävligt dumt gjort men det är verkligen inte lätt att bara sluta.


   
SvaraCitera

Jag93:

Vad ska jag göra?

Sexxa honom!


   
SvaraCitera

bekräftelsebehov? ?? ?

anyway bara att trycka på [X] knappen så löser det sig[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Sexxa honom!

Nej det vill jag inte göra! Vi har haft en vanlig chattkontakt och pratat om allt möjligt.


   
SvaraCitera

Jag93:

Nej det vill jag inte göra!

Jo, det vill du! Det märker jag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szfgjdf:

bekräftelsebehov? ?? ?

anyway bara att trycka på [X] knappen så löser det sig

Nej jag vet inte varför jag gjort detta egentligen, men han är riktigt schysst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jo, det vill du! Det märker jag..

Nej


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Så länge du bara pratar med honom som vän ser jag inte problemet


   
SvaraCitera

Jag93:

Nej jag vet inte varför jag gjort detta egentligen, men han är riktigt schysst.

eftersom du redan har kille är det ett problem.
varför inte ta kontakt med honom med ditt RIKTIGA jag annars?[confused]


   
SvaraCitera

Kviq:

Så länge du bara pratar med honom som vän ser jag inte problemet

santsant, då är inte pojkvännen ett problem [smile]


   
SvaraCitera