Aviseringar
Rensa alla

Varför gör vi som vi gör?


Ämnesstartare

Varför vågar man inte bara säga till tjejen man tycker om att man diggar henne? Varför säger man inte bara vad man tycker. Varför gör man inte det man älskar utan istället saker man hatar?

Såhär på morgonkvisten efter att jag varit vaken 24 timmar så brukar jag grubbla på saker som dessa, men jag tycker ändå att det är ganska bra frågor.

Varför är man så jävla rädd för saker egentligen? Varför är man inte bara sig själv? Jag insåg att jag är 15 och har fortfarande inte gjort ett skit med mitt liv. 

Låter antagligen efterbliven när jag ställer dessa ''djupa'' frågor, men jag undrar hur andra tänker så skriv gärna.


   
Citera

Det är en bra fråga tycker jag. Jag är också typ lite blyg och önskar också ibland att man skulle kanske göra mer saker. 
Till dina frågor. Om du bara tror på sig själv, inte tänker så mycket blir det bra. Det ända hon som kan hända är att hon kanske säger nej.  


   
SvaraCitera

Det blir ju djupt om man funderar på det länga, har också gått runt och varit kär ett väldigt långt tag men har ingen aning om vad jag ska göra, så jag gör ingenting. Tills vidare.
Och ja, människor är rätt fega.


   
SvaraCitera
cccx
 cccx

Varför är min osthyvel inte vass längre? Det tar sån tid och kraft att hyvla ost. Tvingas jag köpa en ny? Jag vill inte åka till Ica, jag slösar bensin. Jag tjänar inte mycket, jag har skulder. Någon gång blir jag dock tvungen att köpa en, den dagen... Den kommer nog. 


   
SvaraCitera

jag är 14 blir 15 och jag är mer eller mindre alltid mig själv och jag gör mer saker som folk inte ser varför jag gör det jag gör jag vet inte ens själv riktigt varför jag gör det


   
SvaraCitera

Hmm vet inte för jag gör samma sak beror väl på att folk  överlag är ganska lata/fega. Fast du kanske överanylserar saken de, flesta har inte utfört några underverk när dem är 15 år gamla i alla fall inte jag...   


   
SvaraCitera

Ja du det är en väldigt bra fråga jag gillar att vara galen och annorlunda så jag var kär i en tjej i 8 år sedan orkade jag inte längre och jag fråga ut henne hon vågade inte svara ignorerade mig i 10 veckor så jag letade upp hennes nummer och skrev och frågade om hon ville ta en fika hon läste det sedan blockerade hon mitt nummer, Sedan fick jag svar ytterligheten 5 veckor senare att jag var ett r*vhål och att jag skulle t* mig och fara år hel**te. Sedan gick hon och snackade skräp bakom min rygg. 

Sedan varför jag inte har några vänner och varför jag inte gör något jag tycker om är för att jag är väldigt blyg och feg, Så jag har inte gjort ett skit i mitt liv mer än att gå med i hemvärnsungdom vilket är det bästa jag gjort annars vet jag faktiskt inte. Efterbliven / funktionshindrad är du absolut inte för det här är frågor som jag älskar har har nerskrivna

Och jag har kommit till slutsatsen att människor är så himla fega,blyga och det är därför men sedan finns det ju en miljon skäl till 🙂  Alles Glück 


   
SvaraCitera