Aviseringar
Rensa alla

Varför görs det så förbannat många aborter i Sverige?


Ämnesstartare

Kablash__:

Nej, ditt första inlägg.

Tycker du att de hellre ska föda barnet och då kosta ännu mer?

Jag tycker det ska betala abort kostnaderna själv. Vill dom ha barnet får familjen stå för kostnaderna.

Det är fan sossarna som monterat ner allt vad ansvar heter fyfan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för att vilken idiot som helst får ha sex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

för att vilken idiot som helst får ha sex

mm idioter till ungdomar och föräldrar för den delen som inte lär sina barn arnsvar. Fyfan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har nu en ypperligt stor lust att ha oskyddat sex bara för att kräva en abort. Sedan ska jag göra detta ett antal gånger, samt förvara de döda fostren i glasburkar. När jag samlat ihop tillräckligt många ska jag skicka dem till snäll kråka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

härligt att bo i Sverige [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

Jag har nu en ypperligt stor lust att ha oskyddat sex bara för att kräva en abort. Sedan ska jag göra detta ett antal gånger, samt förvara de döda fostren i glasburkar. När jag samlat ihop tillräckligt många ska jag skicka dem till dig.

Det finns risk för att du får könsjukdomar också men det är väll inget som oroar dig och din oansvariga livsstil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snäll kråka:

Jag tycker det ska betala abort kostnaderna själv. Vill dom ha barnet får familjen stå för kostnaderna.

Det är fan sossarna som monterat ner allt vad ansvar heter fyfan

Men familjen står inte för alla kostnaderna, barn kostar mkt mer än en abort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Macktorsken: Tycker du ska betala med dina egna pengar för alla aborter.

Complicated:[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snäll kråka:

mm idioter till ungdomar och föräldrar för den delen som inte lär sina barn arnsvar. Fyfan

ansvar det handlar ju snarare om att inte respektera sig själv.


   
SvaraCitera

snäll kråka:

Varför görs det så förbannat många aborter i Sverige?

Jag svarar med en motfråga: varför fungerar inte preventivmedel till 100%? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det görs inte tillräckligt många, skulle jag vilja påstå.
Ser barn som har barn överallt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snäll kråka:

Ni som särar på benen och inte använder preventivmedel för att sedan gå till sjukhuset och göra abort för skattebetalarnas pengar hur fan tänker ni?

Men om vi inte gjorde det så skulle ju inte gynekologer och ungdomsmottagningar få lika mycket jobb = brist på arbeten 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Därför att vi lever i ett degenererat samhälle.


   
SvaraCitera

ööörkarn:

Jag svarar med en motfråga: varför fungerar inte preventivmedel till 100%? [rolleyes]

Finns många preventinmedel som fungerar till 100%.
Jag föredrar nog t.ex att vänta med sex, fungerar till 100%.

Complicated:

EJa för det är ju bara vi med fitta som har ett ansvar[rolleyes]
Ni killar har ju inte något som helst ansvar eller skyldighet att tänka efter före ni sprutar ut era spermier i vartenda jävla lediga hål ni hittar.[tard]

Tycker folk skyller för mycket på varandra, tycker alla får ta ansvar själv. Typ som: en kille går ut och köper en prostituerad, sen får han aids, sen skyller han på den prostituerade. Man får väl ta ansvar själv, och tänkte efter, har man ansvarslöst sex med random prostituerade får man skylla sig själv till 99% om man får aids. Men den prostituerade har såklart också ett eget ansvar att inte sprida aids, men det är ett annat, och tar inte bort köparens eget fulla ansvar.

isola:

Det görs inte tillräckligt många, skulle jag vilja påstå.
Ser barn som har barn överallt.

Men man måste ju angripa roten till problemet. Det görs aborter för att ungdomar har sex på ett dummt sätt.
Stoppa ungdomar från att ha dummt sex > inget behov av aborter.

Staten borde kanske kastrera alla ungdomar som inte kan styra sig själva och gör sig skyldiga till att ha sex utan att staten har granskat dem och gett dem godkännande att skaffa barn, vilket man borde behöva ha innan man får ha sex som eventuellt kan leda till att man blir med barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev arg men duden som skrev detta har ändå avreggat. Så whatever.


   
SvaraCitera