Aviseringar
Rensa alla

Varför händer det aldrig något spännande?!


hixaren:

Fan, jag vill att något spännande ska hända, något action fyllt adreenalin kickar, nåogt betydelsefullt, något att berätta för kommande generationer...hur får man dt att ske?[party][bigcheers][cool]

Hur betydelsefullt detta är vet jag inte men du kan ju prova följande för att bryta ett tråkigt och vardagligt levnadsmönster åtminstone:

Hoppa bungyjump - adrenalinkick nästan garanterad.

Dyk med hajar - -:-

Volontärarbeta i Tanzania - inte så adrenalinfyllt, men betydelsefullt nog. Blir säkert en cool historia eller två av den resan.

Gå med i armén, åk till Afghanistan - kanske blir någon adrenalinkick (och post-traumatisk stress på köpet om du hamnar i en situation där en adrenalinkick kan komma att uppstå). Lite småcool/hemsk historia att berätta för kommande generationer i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Hoppa bungyjump

Har gjort, pajjade mitt redan pajjade knä[cry]

xsaosinx:

Dyk med hajar

Har gjort, det var coolt, men hade varit bättre om det hade varit på en skattjakt:D

xsaosinx:

Gå med i armén, åk till Afghanistan

Det hade varit tufft faktiskt:P Men är lite för gammal för att hoppa in i det militära nu tror jag...:(

xsaosinx:

Volontärarbeta i Tanzani

Hmm har faktiskt funderat på att vlontärarbeta, fast i kina hade jag tänkt...

men bra grejjer du kom med:) Thx

patrick bateman:

men ifall kan vi fråga lite folk och råna en bank eller så. bättre att ta pengar som är försäkrade och utan att skada folk

Hmm måste råna många banker...måste ju upp i iaf 25-30 mil om det ska vara lönt...[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Eller som en hjälpaktion för jordens hälsa.

Tänk vad fint när du berättar det för andra, "Jag offrar min egna hälsa för jordens".

Menar du att jag måst dö svältdöden för att jorden ska bli frisk? Din elaking där!

Gibbs:

Råna en bank, börja sälj knark, gå med ett gäng. Adrenalin måste det i alla fall vara i dom situationerna

bankrånarliga vore ngt:) Använda pengarna till att starta en riktigt stor knarksmugglarorganisation[badgrin]


   
SvaraCitera

hixaren:

Har gjort, pajjade mitt redan pajjade knä[cry]

Shit! o: Hur var det att hoppa?

hixaren:

Har gjort, det var coolt, men hade varit bättre om det hade varit på en skattjakt:D

Haha, men shit! Är du någon slags adrenalinjunkie eller? 😛 Skitcoolt att du både hoppat bungyjump OCH dykt med hajar.

hixaren:

Men är lite för gammal för att hoppa in i det militära nu tror jag...:(

Äh, det vet du inte förrän du sökt. Men krig är ju inget som människor mår bra av. La mest in det som ett "for teh lulz-alternativ".

hixaren:

Hmm har faktiskt funderat på att vlontärarbeta, fast i kina hade jag tänkt...

Kör hårt. Du behövs nog där. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Haha, men shit! Är du någon slags adrenalinjunkie eller?

Lite:P gillar att göra saker helt enkelt:) Men är inte direkt några farliga hajar jag dykt med.

xsaosinx:

Hur var det att hoppa?

Det är en riktigt skön känsla faktiskt, kan inte riktigt beskriva det, jag får alltid en "ilande" känsla i fötterna när jag är högt uppe, den kom men släppte direkt när jag hoppade. Blev som en lyckokänsla istället:P

Vissa sluter sig blundar bara och lägger händerna framför bröstet som för att skydda sig, det ska man inte göra öt med armrna i sidan och skrik:D haha


   
SvaraCitera

hixaren:

Hmm måste råna många banker...måste ju upp i iaf 25-30 mil om det ska vara lönt...

jo det får vara rejäla bankrån så man kan få massa miljoner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jo det får vara rejäla bankrån så man kan få massa miljoner

aah, annars är det inte lönt[no-no]


   
SvaraCitera

hixaren:

aah, annars är det inte lönt

nope verkligen inte


   
SvaraCitera

hixaren:

Menar du att jag måst dö svältdöden för att jorden ska bli frisk? Din elaking där!

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bump Rodnar


   
SvaraCitera

röstar på zombieapokalyps eller kärnvapenkrig, men vanliga härdsmältor är ok, helst flera och fet spridning av radioaktivt avfall med skur i natur.     


   
SvaraCitera

vi behöver ett gäng härdsmältsaktivister  


   
SvaraCitera

Åk till kina, och låtsas vara muslim, då får du action tror jagMycket glad


   
SvaraCitera