Aviseringar
Rensa alla

Varför har jag ont vid sidan av knät ?


Kilik777:

Har träffat sjuksystern i skolan men hon säger att det inte borde vara något eftersom det inte är svullet.

Haha, så man måste vara svullen om det är något fel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hhaannnaaa:

Haha, så man måste vara svullen om det är något fel?

haha, enligt henne ja lr så kan det var så att hon missförstod mig 😀


   
SvaraCitera

Kilik777:

lr så kan det var så att hon missförstod mig 😀

Gå till en doktor istället 😉


   
SvaraCitera

Kilik777:

jag har haft ont vid sidan av knät

insida el utsida?

är det på utsidan låter det som att det skulle kunna vara löparknä. jag hade det av och till i typ två år, mitt knä var knappast svullet hela den tiden...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hhaannnaaa:

Gå till en doktor istället 😉

Doktorn har skickat mig till röntgen går nog dit om några dagar 🙂

Blivande_japan:

insida el utsida?

är det på utsidan låter det som att det skulle kunna vara löparknä. jag hade det av och till i typ två år, mitt knä var knappast svullet hela den tiden...

insidan tror jag är inte hundra på det eftersom jag inte känt av knät på en vecka nu, men ganska säker är jag 😛


   
SvaraCitera

Kilik777:

insidan tror jag är inte hundra på det eftersom jag inte känt av knät på en vecka nu, men ganska säker är jag 😛

då är det inte löparknä iaf [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

då är det inte löparknä iaf

haha 😀 tack ändå för hjälpen, men trots allt finns det en liten chans att det är utsidan 🙂


   
SvaraCitera

Kilik777:

haha 😀 tack ändå för hjälpen, men trots allt finns det en liten chans att det är utsidan 🙂

okej [crazy] hade också svårt i början att känna vart det gjorde ont i knäet... prova att trycka och sånt själv så märker du kanske vart det gör ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

okej hade också svårt i början att känna vart det gjorde ont i knäet... prova att trycka och sånt själv så märker du kanske vart det gör ont.

Verkar inte kunna hitta vart det gör ont det har slutat göra ont, men om jag skulle få tbx smärtan så vet jag ungefär vad det kan vara iaf 😛 glömt att fråga, hur fick du reda på att du hade löparknä var läkarna tvugna att röntga lr ställde han / hon diagnosen direkt efter din sjukdomshistoria ? 🙂


   
SvaraCitera

Kilik777:

hur fick du reda på att du hade löparknä var läkarna tvugna att röntga lr ställde han / hon diagnosen direkt efter din sjukdomshistoria ? 🙂

var hos olika naprapater/sjukgymnaster, alla höll med om att det var det. Är inte 100 på att det är så lätt att se sånt på röntgen heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Är inte 100 på att det är så lätt att se sånt på röntgen heller

k, får väll hoppas att det syns på röntgen.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera