Aviseringar
Rensa alla

varför hatar jag alla


alexus
Ämnesstartare

Jag tror det är något allvarligt fel med mig jag hatar i stort sett alla jag möter. I alla fall de i min egna ålder, det känns som om alla vill ha uppmärksamhet och försöker bevisa att just de är extraordinära på allt dem gör. Ibland för att uppnå detta omöjliga mål så trycker dem ner andra för att stärka deras övergödda egon och åsidosätter alla andras känslor. Jag tycker att detta är ofantligt jobbigt att lyssna på dag in och dag ut.

Jag har en handfull skara av vänner som jag umgås med men även de börjar gå mig på nerverna eftersom att de också kan bete sig så här korkat bara för att få uppmärksamhet.

Jag vet inte om det finns andra personer som upplever vardagen såhär men jag gör det.
så därför vänder jag mig till er och hoppas kunna få lite svar hur vida jag är en inskränkt idiot eller inte :/ är det här normalt är det någon annan som känner igen sig?


   
Citera

alexus:

är det här normalt

Ja.


   
SvaraCitera

I feel ya sista.

Det har gått så långt för mig att jag tänker att alla på jorden är korkade, de förstör tellus, och jag skulle helst vilja flytta till en annan galax. Nystart liksom


   
SvaraCitera

Det är ju bara du som lider av det, tyvärr.


   
SvaraCitera

Ja, normalt. Fast låter som att du letar efter fel hos andra. Sluta med det. Blir bara jobbigt då. Folk är folk. Vi är människor.

Glo på lite ögonöppnande dokumentärer och lär dig älska mänskligheten eller nåt.

Men ja. Fy fan för att va tonåring (sagt på ett snällt och ganska medlidsamt sätt, är ej elak).


   
SvaraCitera

Så folk är ofta, hitta sådana som inte är så samt lär dig stå ut med det. [party]


   
SvaraCitera

Hur gammal är du btw? Blir generellt bättre ju äldre man är


   
SvaraCitera
alexus
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

Hur gammal är du btw? Blir generellt bättre ju äldre man är

jag är endast 15 nu och hoppas att det blir bättre.
du ändrar din profilbild snabbt 😉


   
SvaraCitera

alexus:

jag är endast 15 nu och hoppas att det blir bättre.
du ändrar din profilbild snabbt 😉

aa då kan du andas ut men iofs tråkigt att vänta flera år. [crazy] men gör det bästa av det typ

haha tack så mycket jag har övat en del.[cute]


   
SvaraCitera