Aviseringar
Rensa alla

Varför hatar min egen pappa mig?


upponer:

livet är inte rättvist för någon. Bara att acceptera.

hmmm.... om man tänker så e det ingen idé att demokrati i landet


   
SvaraCitera

cuzIcan:

hmmm.... om man tänker så e det ingen idé att demokrati i landet

du överdriver, vi pratar inte om nått jävla demokratiland utan hur det kan vara i en familj, mera privata saker..
i en familj så är det inte rättvist alla kan inte få som de vill, bara att acceptera. Ibland får man som man vill och ibland inte.

makaveli1994:

sen får jag bara maaaaaaax gå ut till klockan 9. asso det är så pinsamt.

var glad över att du kan vara ute till klockan 9. I vissa länder kan man inte gå ut för att det krig eller andra hemska saker som pågår.


   
SvaraCitera

makaveli1994:

min enda manliga förebild är tupac

Kan vara där skon klämmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

var glad över att du kan vara ute till klockan 9. I vissa länder kan man inte gå ut för att det krig eller andra hemska saker som pågår.

men jag bor faktiskt inte i ett land där det är krig längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

försöker du säga att det borde vara självklart att han ska tycka om två människor lika mycket. För är det de du menar så fungerar inte människor så

det klart det inte funkar så, men man behöver nt göra sååån stor skillnad ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oharielle:

tror ej han hatar dig bara för att du inte får vara ute på kvällen asso

det är inte bara att jag nt får gå ut, det liggar massor bakom det som jag helst nt vill säga här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

kan du inte snacka med din morsa?

tror nt det, min mamma lyder också min pappa och öppnar nt munner så ofta för hon e också rädd för han.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Jag lider med dig! det e samma sak hemma hos mig, men jag får inte vara ute till klockan nio

har du någongång tänkt på att rymma bara? jag har ställen jag kan gå till men vill inte lämna min mamma.. du som säkeert förstår mig mest vad kan man göra? asso jag pallar ej längre..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

i en familj så är det inte rättvist alla kan inte få som de vill, bara att acceptera. Ibland får man som man vill och ibland inte

va lite i mina skor så får vi se om de hade vatt så lätt för dig o acceptera all våld o orättvisa jag får uppleva varje dag


   
SvaraCitera

makaveli1994:

tror nt det, min mamma lyder också min pappa och öppnar nt munner så ofta för hon e också rädd för han.

då får du väl stå på dig helt enkelt

ta ett seriöst snack med de båda och förklara hur du känner


   
SvaraCitera

makaveli1994:

har du någongång tänkt på att rymma bara? jag har ställen jag kan gå till men vill inte lämna min mamma.. du som säkeert förstår mig mest vad kan man göra? asso jag pallar ej längre..

jepp, gjorde det en gng till och med, men jag gick hem efter an halv timma typ.... Jag vet knappt själv vad jag ska göra [shake] jag skulle sagt att du ska snacka med dem, men jag vet att det inte funkar.... 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

då får du väl stå på dig helt enkelt

japp det får jag nog göra, tack så mycket iaf !


   
SvaraCitera

makaveli1994:

a lite i mina skor så får vi se om de hade vatt så lätt för dig o acceptera all våld o orättvisa jag får uppleva varje dag

okej visste inte att det var sådana hemska saker som pågick i din familj. Ursäkta[love]


   
SvaraCitera

makaveli1994:

japp det får jag nog göra, tack så mycket iaf !

varsågod

hoppas det löser sig för dig [smile]


   
SvaraCitera