Aviseringar
Rensa alla

Varför homofob?


Ämnesstartare

amandahedman:

Hur vet du det?

White power!


   
SvaraCitera

amandahedman:

Hur vet du det?

Meh åhhh hjälp,för att alla driver med alla på detta forum.
Tycker du ska läsa runt lite innan du skapar massa trådar om mängder andra också skapat trådar om [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gay power!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amandahedman:

?

BLÖÖÖÖÖÖH!!
Jag var ju inte seriös. [zzz]
Bögar hatar fitta, feminister hatar bögar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Meh åhhh hjälp,för att alla driver med alla på detta forum.
Tycker du ska läsa runt lite innan du skapar massa trådar om mängder andra också skapat trådar om [no-no]

Vit makt, svartskalleslakt!

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Meh åhhh hjälp,för att alla driver med alla på detta forum.
Tycker du ska läsa runt lite innan du skapar massa trådar om mängder andra också skapat trådar om

Jaha men då kanske jag är den första som inte driver? Det står väll inte någonstans att man måste driva med alla här eller?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Conny:

Jag var ju inte seriös.
Bögar hatar fitta, feminister hatar bögar

Ni som inte är seriösa kan ju skita i att skriva något i denna diskussion! 🙂


   
SvaraCitera

amandahedman:

Jaha men då kanske jag är den första som inte driver? Det står väll inte någonstans att man måste driva med alla här eller?

Är du trög?

ja sa inget om att du driver,men folket som svarar driver och tycker detta är kul kallas trolla.


   
SvaraCitera

amandahedman:

Ni som inte är seriösa kan ju skita i att skriva något i denna diskussion! 🙂

Det är inte många som är seriösa[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amandahedman:

Ni som inte är seriösa kan ju skita i att skriva något i denna diskussion! 🙂

Jag var ganska seriös nyss, men för att vara helt seriös då.
Jag avskyr bögar och om jag hade fått bestämma så hade det inte existerat några dildohåmås som springer runt och lever upp till sina stereotyper hela tiden.
Visst kan det ju vara skoj att kolla på dem när de ställer upp i program som "gay army" & "NeXt: gay version", men fan ut med packet och bevara Sverige str8.
//En som bryr sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Conny:

Jag var ganska seriös nyss, men för att vara helt seriös då.
Jag avskyr bögar, om jag hade fått bestämma så hade det inte existerat några dildohåmås som springer runt och lever upp till sina stereotyper alldeles för mycket.

Bra att någon är seriös då. Alla har rätt till sin egen åsikt. men fattar endå inte varför man är tvungen att hata någon bara för deras sexuella läggning!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amandahedman:

men fattar endå inte varför man är tvungen att hata någon bara för deras sexuella läggning!

Det är så det fungerar i ett feministiskt samhälle.
Vi som bryr oss om kvinnan och vill att det ska vara jämställt, vi, vi hatar bögträsket som inte ens kan acceptera kvinnor som individer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Conny:

Det är så det fungerar i ett feministiskt samhälle.
Vi som bryr oss om kvinnan och vill att det ska vara jämställt, vi, vi hatar bögträsket som inte ens kan acceptera kvinnor som individer.

Okej haha fast lite roligt att killar tycker det är sexigt när dom ser två tjejer ha sex. Medans tjejer tycker det nästan är äckligt att se två killar ha sex. Precis som att mannen är äckligare än kvinnan naken!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Welcome to the internetz.


   
SvaraCitera

Hahaha, stackars flicka (och bögarna då)


   
SvaraCitera