Aviseringar
Rensa alla

Varför ignorerar han mig helt plötsligt?


Ämnesstartare

Det här kanske låter lite konstigt men jag gillar en kille i andra klassen som jag aldrig har pratat med men vi är ofta i samma korridor. Jag har gillat hnm ända sen skolan börja (20 aug) och ändå sen dess har han gett mig blickar, föröskt få ögonkontakt med mig och gett mig några leenden. Under onsdagen så såg jag att han stirra på mig när jag gick förbi hnm påväg från skolan för att byta om efter idrotten. Och nu helt plötlsigt så har han börjat ignorera mig, han ger mig aldrig någon blick, han ignorerar mig på insta när jag frågar om jag kan adda hans snap. Har du någon aning om varför han gör så och vad jag kan göra?


   
Citera

Han vill väll inte ha dig längre lr så kör han nått game 


   
SvaraCitera

Han kanske är rädd för dig eller inte intresserad eller vad som helst egentligen 


   
SvaraCitera

Har UM inte reviderat alternativet "fråga" ännu, ingen gillar de här omröstningstrådarna. De är sällan trådskaparens intention ens.


   
SvaraCitera

Kan vara så att han tyckte att han gav mer än du gjorde


   
SvaraCitera

Jag tror att han är intresserad av dig men han kanske är blyg och vågar inte gå fram och prata med dig. Vill du ha honom bör du gå fram och prata med honom, säga ''hej, hur är läget? :)'' osv. Man får ju se till från bådas sidor att man håller samtalet vid liv. Personligen avskyr jag när jag måste hålla igång konversationen själv men att det är tyst ibland är inte fel men då ska man veta att det känns okej för båda. 🙂


   
SvaraCitera

Har du provat att fråga varför han inte pratat med dig själv vågar jag inte prata med en kille jag tycker om så mycket


   
SvaraCitera

Fandt I sammen igen? 🙂

/Casper


   
SvaraCitera