Aviseringar
Rensa alla

Varför inte fler sexleksaker?


Ämnesstartare

Varför är alla så pryda när det gäller sexleksaker?[shake] Jag och min pojkvän har testat massor av dem tillsammans och eftersom han bor ganska långt bort har jag mycket tid utan honom och då är det ju leksaker som gäller. Bara fingrar funkar väl också men det är ju inte samma sak.

Däremot, när jag pratar med folk, så verkar det vara så att sexleksaker fortfarande ses som tabu och folk vågar inte handla eller det är fel och jag begriper inte varför folk inte testar. Dildos, g-punktsvibratorer, rabbits, magic wands, sybians, jag har nog testat det mesta och älskat nästan allt[love]

Är det bara jag som fått den uppfattningen? Varför är det såhär med medel-svensson? Älska vibrationer![love]


   
Citera
Ämnesetiketter

greaterthangreatest:

Varför är det såhär med medel-svensson?

[confused]

Vägra bara inse att alla är olika och tycker om olika saker. Alla behöver inte slänga in dildosar i knullet för att känna njutning. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Vägra bara inse att alla är olika och tycker om olika saker. Alla behöver inte slänga in dildosar i knullet för att känna njutning.

Nejmen alltså, jag säger inte att alla ska ge sig ut och köpa sexleksaker för att allt blir mycket bättre med sånt, allt är individuellt. Det jag menar är att folk verkar vägra att ens testa för att att det är "fel".


   
SvaraCitera

greaterthangreatest:

Nejmen alltså, jag säger inte att alla ska ge sig ut och köpa sexleksaker för att allt blir mycket bättre med sånt, allt är individuellt. Det jag menar är att folk verkar vägra att ens testa för att att det är "fel".

Jaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag håller med dig. Jag önska att det va mer öppet. Jag menar, det är inte så att ingen gör det utom en. Jag mötte faktiskt en tjej härromdan som va jätte öppen om det. Och som en besvikelse till mig själv så blev jag chockad. Men jag håller med. Man ska kunna snacka om allt som har med njutning att göra lika bra som man snackar om vädret.


   
SvaraCitera

Sådär är det inte i min vänskapskrets, där går vi och köper dildos tillsammans [no-no]


   
SvaraCitera

greaterthangreatest:

Varför är alla så pryda när det gäller sexleksaker?

Jag håller med jag och min kille har också använt mycket och gillar det men inga andra törs prata om sånt, jag hör ofta vem går in i en sån butik?
Testa själva på länk borttagen och känn efter hur det känns.
Var det konstigt?
Själv kan jag säga att jag inte varit in i butik men det är nog mest för att det är väldigt smidigt att handla på nätet

//Anna


   
SvaraCitera

Mer sexleksaker åt folket [bigsmile][bigcheers]
ofta är dom lite dyra dock[sad]


   
SvaraCitera

För att det är svindyrt, har vettigare saker att lägga den begränsade summa pengar jag har.


   
SvaraCitera

Det är dyrt och högern funkar bättre än det mesta jag testat (vilket dock varit väldigt begränsat då jag har snopp och inte är så intresserad av saker i rumpan).

Men jag har en lösfitta. Fast tror den har gått sönder.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera