Aviseringar
Rensa alla

Varför Iphone


T Närkontakt:

Kameran suger ju megaballe på en Iphone och kan inte spela in video.

Är ju inte direkt så att jag köper en iPhone som fotofantast. Men så länge det är bra ljus så blir bilderna faktiskt dugliga. Går dessutom utmärkt att spela in video?

T Närkontakt:

GPS... dåligt lokalsinne?

Så du har hela Sveriges (+ Utlandets) karta inklusive städer, vägar etc. memorerat? Är ju inte som att jag använder GPS:en när jag skall hitta till brevlådan.

T Närkontakt:

Men som skrivit i början (+ GPS) så kostar det minst dubbelt så mycket med en Iphone än om man köper delarna separat (+ att de separata delarna t.ex. kamera blir mycket, mycket bättre)

Blir det ju faktiskt dyrare om man skall köpa alla delar separat. Om vi utgår från de produkter som jag listade. Och man får inte ner allt i en ficka utan måste använda flera fickor plus eventuellt en väska.


   
SvaraCitera

T Närkontakt:

Finns det någon magisk anledning som gör att en Iphone är värd 4 800 kronor mer än en Ipod Touch?

ja dom som har en Iphone tror att dom är något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ja dom som har en Iphone tror att dom är något

Överklassen som pissar på oss fattiga utan rika föräldrar... [wink]


   
SvaraCitera

T Närkontakt:

Överklassen som pissar på oss fattiga utan rika föräldrar...

fast jag är rik, relativt iaf. Men har inte förstått varför man ska punga ut med så mycket pengar på en "mobiltelefon".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

fast jag är rik, relativt iaf. Men har inte förstått varför man ska punga ut med så mycket pengar på en "mobiltelefon".

Eller hur, 7 500 spänn. Kan få en bra 42 tums TV för det. (min brorsa köpte en ny HD-klar Sony för 4 000 som jämförelse)


   
SvaraCitera

Alltså det är behändigt att ha allt inbyggt i samma enhet, helt klart. Men Iphone är nog inte vad jag skulle välja. Och nej, det du listade är inte värt pengarna, du får en bättre smartphone för mindre (alltså mindre än mellanskillnaden mellan iphone och ipod till och med).


   
SvaraCitera

Ja det är värt att ha allt i samma än att gå runt och konka på en digitalkamera, en mediaspelare och en telefon.


   
SvaraCitera

T Närkontakt:

Eller hur, 7 500 spänn. Kan få en bra 42 tums TV för det. (min brorsa köpte en ny HD-klar Sony för 4 000 som jämförelse)

true. eller typ 7 mobiltelefoner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

true. eller typ 7 mobiltelefoner

haha! Eller en Bondgård med tillhörande familj i Gambia


   
SvaraCitera

Du är bara avundsjuk.


   
SvaraCitera

T Närkontakt:

Eller en Bondgård med tillhörande familj i Gambia

hahahah[bigsmile]


   
SvaraCitera

döög:

står apple på en ipod med din ärketratt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men inte på typ bättre/lika bra mobiler som kostar max hälften så mycket![blush][no-no]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

men inte på typ bättre/lika bra mobiler som kostar max hälften så mycket!

finns ingen bättre mobil än iphone vad pratar du om ??? ?? ??


   
SvaraCitera

Du får tjockt med streetcred om du har en iphone


   
SvaraCitera

döög:

finns ingen bättre mobil än iphone vad pratar du om ??? ?? ??

HTC Desire
Nokia N900

Dessa är dock "bara" 2-3000 kronor billigare än iPhone; att påstå att det finns bättre för halva priset kanske är lite av en överdrift. (Har dock ej koll på HTC:s billigare modeller.)


   
SvaraCitera