Aviseringar
Rensa alla

Varför just han.. jag måste ha hjälp


Ämnesstartare

Jag har aldrig haft problem med att få killar, men jag har svårt för att börja gilla dom.
Helt plötsligt faller jag för en pundare som är ett år äldre än mig och är ganska ful. Han börjar gilla mig och allt var underbart till en början, vi gjorde ingenting men det var något speciellt varje gång vi sågs, den där speciella ögonkontakten och de speciella smsen.
Men plöttsligt blev han annorlunda , han ljög för mig snackade skit bakom min rygg och började hålla på med andra tjejer vilket bara gjorde mig ännu mer galen efter honom.
Vi pausade från varandra och 1 månad senare började han hålla på med en av mina närmste vänner. Han snackade skit om mig och trots det kunde jag inte släppa honom. 3 månader gick och jag var fortfarade helt kär i honom, vilket ingen av mina vänner förstod sig på eftersom jag ville ha en såpass ful kille. Men igår skrev jag till honom. Förklarade att han kunde hålla med min kompis men inte behövde han snacka skit om mig för det.
Han svarade bara "haha oki" och sedan skrev han inget mer.
Varför i helvete kommer jag inte över honom.
Varje ord han säger till mig blir jag så charmad att jag får nya förhoppningar om att han kanske vill ha mig. Varför väljer jag just han av alla andra.

Vaaafan ska jag göra?


   
Citera
Ämnesstartare

Du kanske gillar "bad boys", och ser någonting i honom bakom allt det där skitsnacket han håller på med?

Hoppas du kommer över honom iaf!


   
SvaraCitera

Därför att du är en sån där typ av brud som krälar efter "bad boys" och undermedvetet vill bli psykiskt misshandlad.

Grattis! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att han är en eftertraktad tupp [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Du kanske gillar "bad boys", och ser någonting i honom bakom allt det där skitsnacket han håller på med?

Hoppas du kommer över honom iaf!

Penstrokes:

Därför att du är en sån där typ av brud som krälar efter "bad boys" och undermedvetet vill bli psykiskt misshandlad.

Grattis! [party]

jag har fallit för folk som vart så långt ifrån bad boys man kan komma..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

erini:

jag har fallit för folk som vart så långt ifrån bad boys man kan komma..

okejs, men nu så har du fallit för en bad boy?

du vet "bad boys bad boys, what you gonna do. what you gonna do when they come for you"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

erini:

Helt plötsligt faller jag för en pundare som är ett år äldre än mig och är ganska ful.

Lol´d.

Men det är sådant som händer. Tyvärr.
Bestäm dig för att du inte vill ha honom, hur mycket han än charmar dig.
Han får vara din guilty pleasure, men börja kolla efter andra potentiella partners istället.


   
SvaraCitera

erini:

jag har fallit för folk som vart så långt ifrån bad boys man kan komma..

Ah, men den fula pundaren är ändå lite mer spännande, va? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag förstår inte poängen med bad boy-teorin över huvud taget, hon står väl inför samma knepighet med att komma över en person ändå................

undvik samröre me'n, sysselsätt ditt huvud med annat än personen, älta inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Därför att du är en sån där typ av brud som krälar efter "bad boys" och undermedvetet vill bli psykiskt misshandlad.

Finns det någon annan sort? :-k


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

erini:

Vi pausade från varandra och 1 månad senare började han hålla på med en av mina närmste vänner.

Hur kunde din vän tillåta detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dysentery green:

jag förstår inte poängen med bad boy-teorin över huvud taget, hon står väl inför samma knepighet med att komma över en person ändå

+1

dysentery green:

undvik samröre me'n, sysselsätt ditt huvud med annat än personen, älta inte.

+2


   
SvaraCitera

1. Beslut dig för att glömma den.

2. Undvik den, gör allt annat än tänk på den; börja med en ny sport, engagera dig i föreningar, vad som, som får dig på andra tankar. Det går över, det går över. Sysselsätt dig med annat.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Finns det någon annan sort? :-k

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förälskelsen förblindar dig[sad]


   
SvaraCitera