Aviseringar
Rensa alla

Varför kan man inte radera sina egna trådar?


Ämnesstartare

Hej alla!  det jag ett tag sen Glad  Jo det är såhär att jag tycker att det här är lite konstigt att man har gjort sin egen tråd och efter ett tag kan man inte radera den!? Skeptisk  om man vill radera den måste man anmäla till moderatorn men asså palla liksom. Jag tycker bara att det är jätte konstigt att man inte kan radera sina egna trådar eller vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Den här buggiga cmsen som de använder är bara en beta så kanske i den färdiga versionen så kommer det finnas Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det du skriver på forumet ägs inte av dig, därför har du ingen makt över vad som händer med det du skriver.

Allt handlar inte om dig och vad du vill, så därför är det bra om modsen får titta på saken innan tråden raderas, för det kan pågå diskussioner eller finnas intressant innehåll i tråden trots att du inte vill ha den kvar.


   
SvaraCitera
mynona

Dom vill att man ska starta flera trådar så att den tråd man skäms över kommer långt bak i sökhistoriken och blir mindre sökbar, och därmed få fler trådar i forumet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Det du skriver på forumet ägs inte av dig, därför har du ingen makt över vad som händer med det du skriver.

Allt handlar inte om dig och vad du vill, så därför är det bra om modsen får titta på saken innan tråden raderas, för det kan pågå diskussioner eller finnas intressant innehåll i tråden trots att du inte vill ha den kvar.

Nej jag menar inte att jag har makt!  Jag tyckte bara det var lite konstigt och undrade varför man inte kunde radera sin trådar så jag bara vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Dom vill att man ska starta flera trådar så att den tråd man skäms över kommer långt bak i sökhistoriken och blir mindre sökbar, och därmed få fler trådar i forumet

aha är det därför då vet jag tack för ditt svar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trådar du skapar blir en del av forumet och fylls av andras text, vilket innebär att du inte ensam kan bestämma ifall det förtjänas att avlägsnas eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Trådar du skapar blir en del av forumet och fylls av andras text, vilket innebär att du inte ensam kan bestämma ifall det förtjänas att avlägsnas eller inte.

Nej jag menar inte så jag blir bara förvirrad och bara undrar varför man inte kan radera så jag bara vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rigby: Nej jag menar inte så jag blir bara förvirrad och bara undrar varför man inte kan radera så jag bara vet

Och det var förklaringen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Och det var förklaringen.

ja??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rigby: radera sin trådar så jag bara vet.

Har besvarat den frågan åt dig, det är ganska självklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Har besvarat den frågan åt dig, det är ganska självklart.

Jag vill inte bråka...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rigby:

Jag vill inte bråka...

Ingen bråkar, du har fått ditt svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Ingen bråkar, du har fått ditt svar.

aha ok tack så mycket...


   
SvaraCitera

Hur länge har denna vart i beta?


   
SvaraCitera