Aviseringar
Rensa alla

Varför kaxar hon sig emot mig?


Ämnesstartare

I min förra tråd nämnde jag en tjej jag strulat med och smsar med... http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=247793&page=1#9199007

i alla fall, så har vi fortsatt träffas och varit ute och festat tillsammans... ibland så ställer hon sig sjukt nära mig när vi röker eller liknande och känns som att hon verkligen vill att nåt ska hända just då...
Får även kindpussar hela tiden och hon sitter alltid längre bort och stirrar på mig leende…
Dock sätter hon sig nästan aldrig vid mig [cute]

Men sen ibland är hon jätteseg på att svara på sms fast det är hon som skickar först, och är som att hon ställt in en klocka för är alltid ca en timme emellan varje... och så har hon inte varit innan.
Senaste tiden har hon liksom börjat kaxa sig emot mig och det gör hon så vitt jag vet inte mot nån annan...
Inget allvarligt utan mer på skoj...

Men gör tjejer så mot folk de är intresserade av eller är detta för att hålla visst avstånd till mig tror ni? [cute]

Ska träffa henne till helgen och försöka se till att något händer emellan oss [smile]
Men vill ändå veta om detta är något som folk gör för att hålla avstånd?


   
Citera
Kudhos

bah på den nya tekniken!
so what ifall hon är seg på att svara på sms?
och alla är olika när de visar intresse för folk!
bah!

fråga henne istället, vad hennes tankar är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer och deras konstiga spel alltså[cool]

Tror att hon är intresserad, helt klart, sen att hon beter sig kneppigt är bara för att hon inte vet hur hon ska göra kanske ;P

En gissning iaf[smile]


   
SvaraCitera

Verkar ganksa uppenbart att hon är intreserad av dig[y], men hon vill väll se efter om du är det och försöker få dig att ta lite egna inittsiativ[crazy][wink]


   
SvaraCitera

Jag tror att hon är blyg.. Det verkar bara som om hon vågar göra något när folk är runt omkring.. eller har jag fel? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emm4n:

Jag tror att hon är blyg.. Det verkar bara som om hon vågar göra något när folk är runt omkring.. eller har jag fel? 😛

Nej, stämmer väldigt bra faktiskt...
Hon är jättesocial i sms:en och över msn men när vi träffas håller hon sig alltid till sina istället... pratar typ inte ens med mig...
Förutom att hon är jättenärgången på dansgolvet och när vi skills åt...
Hon stirrar på mig hela tiden också...
Men nu det senaste har hon nästan varit lite otrevlig men sagt direkt efteråt att "jag skämtade bara" eller gör det på ett sätt så man fattar att det inte är på allvar...


   
SvaraCitera

För att vara helt ärlig så kan jag faktiskt känna igen mig i det där. Men det är en annan fråga.
Jag tror absolut hon är intresserad av dig, hon vill säkert att du ska fråga henne om hon är det eller berätta att du gillar henne (om du nu gör det?) Hon vill säkert få upp någon slags uppmärksamhet som gör så att du blir mer intresserad..Men jag tycker att det där är lite förvirrande vilket jag tror att du också tycker haha.


   
SvaraCitera

Hon gillar dig inte, ta mig istället.


   
SvaraCitera

joockse:

vi röker

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emm4n:

Jag tror absolut hon är intresserad av dig, hon vill säkert att du ska fråga henne om hon är det eller berätta att du gillar henne (om du nu gör det?)

Men när jag gör nån liten antydan om att jag är intresserad... dock på övertydligt skämt så liksom ignorerar hon det bara...
som att hon är rädd för att jag ska misstolka nåt... (är antagligen bara vad jag tror)
Men ditt råd är alltså att säga som det är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joockse:

Senaste tiden har hon liksom börjat kaxa sig emot mig och det gör hon så vitt jag vet inte mot nån annan...

Vissa människor raggar så, eller på något sätt blir vissa automatiskt lite kaxiga mot personer de gillar, även om det ofta får motsatt avsedd effekt.

joockse:

Men sen ibland är hon jätteseg på att svara på sms fast det är hon som skickar först, och är som att hon ställt in en klocka för är alltid ca en timme emellan varje

Om det nästan alltid är en timme mellan så kan du kanske också räkna ut att det inte är en slump. Hon kanske tror att hon spelar svårflörtad eller un-needy när hon inte svarar på dina sms direkt. Vad vet jag, det låter bara rätt korkat att låta dig vänta en timme mellan varje sms [crazy]


   
SvaraCitera

joockse:

Men ditt råd är alltså att säga som det är?

Ja självklart! Du vill ju antagligen veta vad hon vill och då är det lika bra att fråga..

joockse:

Men när jag gör nån liten antydan om att jag är intresserad... dock på övertydligt skämt så liksom ignorerar hon det bara...

och det där är ju bara elakt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emm4n:

och det där är ju bara elakt

Haha, är det?
Jag menar om man så där överdrivet skojflörtar... haha, hon ser att jag gör det med hela kompisgänget killar som tjejer men när jag kommer till henne aktar hon sig lite... typ svarar inte eller verkar bara besvärad...[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vad är ditt jävla problem?! Gör någonting åt saken, prata med henne, kyss henne, whatever, bara du gör någonting!


   
SvaraCitera

joockse:

haha, hon ser att jag gör det med hela kompisgänget killar som tjejer men när jag kommer till henne aktar hon sig lite... typ svarar inte eller verkar bara besvärad...[shake]

men du får prata med henne för det där låter ju, förlåt, helt knäppt :p


   
SvaraCitera