Aviseringar
Rensa alla

Varför kaxar hon sig emot mig?


kyss henne


   
SvaraCitera

sly fox:

kyss henne

ja! det är också ett tips 😀 kolla vad hon gör liksom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltforingenting:

Men vad är ditt jävla problem?! Gör någonting åt saken, prata med henne, kyss henne, whatever, bara du gör någonting!

Var och fikade med en henne idag, det är väl alltid nåt [smile]
Hennes tjejkompis hade tydligen sagt att jag hade tjej på g och tänkte jättemycket på mitt ex och grejer [shake]
Senare på kvällen skickade hon nån länk till en kärlekslåt jag skulle lyssna på...
Hon skriver dock inte puss i sms:en längre av nån anledning [shake]
Fast var hon som typ tvingade mig att ta med henne ut idag...
Är inte det lite konstigt?

emm4n:

ja! det är också ett tips 😀 kolla vad hon gör liksom!

Jo ska göra det nästa gång läget känns rätt[smile]


   
SvaraCitera

Förmodligen har du sabbat det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berättade du för henne att du inte hade tjej på g etc etc då? Eller så kanske hon litar mer på sin kompis än på dig, man vet aldrig.
Sen kanske hon tvingade ut dig för att få reda på om det var sant eller inte. SMS och MSN är ju trots allt inte lika personligt som att mötas face to face.

Men alltså, bästa vore ju om du faktiskt frågade henne istället för att sitta här och fråga oss. Vi har inte en aning om hur hon tänker.


   
SvaraCitera

Tror någon behöver en rejäl spark i arslet här [bigsmile] Klart som korvspad att hon tycker om dig av det du har beskrivit. Bollen ligger nog i dina händer nu. Se till att "passa" den vidare [y]


   
SvaraCitera

Maskrus:

Hon gillar dig inte, ta mig istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joockse:

ar och fikade med en henne idag, det är väl alltid nåt [smile]

Det var bra gjort. Nu till nästa steg -> Du berättar för henne vad du känner och vad du vill att erat lilla äventyr ska utvecklas till/eventuellt att du säger att du vill fortsätta träffa henne. Gör du inte det så kommer allting att bara rinna ut i sanden (och det är på god väg att göra det redan nu). Det är nu eller aldrig. Lycka till!


   
SvaraCitera

Appuru:

Hon gillar dig inte, ta mig istället.

[smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera