Aviseringar
Rensa alla

Varför killar är så muskel intresserade


Det är väl en kompensation för sitt bristfälliga inre. Åtminstone när det går överstyr. Eller så känner iaf jag i mitt liv i världen--- eller fan vet jag :S


   
SvaraCitera

Är inte intresserad av muskeler. Vill däremot vara hel, ren och funktionsduglig...

Men tycker också det känns som om det verkligen exploderat med muskelbyggande. Pojkar springer runt och gymmar och trycker i sig kosttillskott.
Kanske är detta parallellt med hur typ hälften av alla småflickor bantar..?


   
SvaraCitera

Miceparade:

Utseendefixering som utseendefixering. Hysterin är fullständig, överallt hela tiden, män kvinnor. Utseende.

Eftersom vi älskar utseendet men vägrar erkänna det för om utseende betyder så mycket blir ju världen fullständigt orättvist...


   
SvaraCitera

Tror unga människor är fixerade vid det mesta som växer. Bröst, snoppar, muskler etc.


   
SvaraCitera

oskar_det:

men vägrar erkänna

Sluta projicera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förmodligen både pga det genetiska arvet, insikten att en stark ung man klarar sig bättre än en svag ung man, våra kroppar är ju fortfarande urtida; samt alla övriga hysterier som förknippas med vår nutida samhällsmiljö. Den perfekta kroppen, bygga upp självförtroendet, få en kick av träning, vara bäst på något osv etc


   
SvaraCitera

man måste ju skaffa muskler så att pöken blir kåta fan...

Dold text: har kollat på Ronny & Ragge i veckan..


   
SvaraCitera

Hatar att gymma, det är astråkigt[mad][mad]

Men mår bra av att träna [love] Cykling och innebandy[wink]


   
SvaraCitera

Tickstart:

haha vadårå :$

Nu vet man varför du skaffar dig muskler. [wink]


   
SvaraCitera

Purr Purr:

Nu vet man varför du skaffar dig muskler.

Men [blush] trodde det var uppenbart. fast det är rätt najs för sin egen skull också, men.. tror mest på det första alternativet


   
SvaraCitera