Aviseringar
Rensa alla

Varför killar bryr sig om fula tjejer


Ämnesstartare

Hela tiden på Instagram ser man snygga 9/10 tjejer som dyker upp i varje bild. Blir inte killar vana vid att vänja sig vid att endast vilja prata med snygga brudar och sortera bort fula brudar?


   
Citera

Nej, för att jag är desperat. Nästan vad som helst duger för mig.


   
SvaraCitera

Långt över horisonten i landet långt borta finns de människor som inte är helt och hållet beroende av utseende. Dessa har istället vad kidsen brukar kalla "personlighet". Kanske ett obekant ämne, men det är sant, de finns på riktigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OnkelHubert:
Långt över horisonten i landet långt borta finns de människor som inte är helt och hållet beroende av utseende. Dessa har istället vad kidsen brukar kalla "personlighet". Kanske ett obekant ämne, men det är sant, de finns på riktigt!

De är patetiska. Efter all porr så kan jag inte ens komma vid samlag och utöver det så ser jag bara snygga tjejer på Instagram att inte ens snygga brudar duger längre för mig för att jag ska gå fram och prata.

förstår inte varför inte fler är som jag. Massa fula tjejer får fortfarande massa uppmärksamhet år 2019????


   
SvaraCitera

Söta tjejer>Snygga tjejer

För övrigt är personligheten viktigare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deinosuchus

För övrigt är personligheten viktigare

yes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deinosuchus:
Söta tjejer>Snygga tjejer

För övrigt är personligheten viktigare

Verkligen inte. De måste vara snygga för att man ska gå fram. Bara fula killar säger så för att de inte vågar gå fram till snygga tjejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

yes.

Nej, sluta intala er massa lögner för att slippa hårda arbetet. Det är snyggheten som är viktigast. Tror du brudar lägger märke till dig om du är ful? Verkligen inte såvida hon själv är ful


   
SvaraCitera

daygamer:

Verkligen inte. De måste vara snygga för att man ska gå fram. Bara fula killar säger så för att de inte vågar gå fram till snygga tjejer

Snygga tjejer har ofta dålig personlighet och det är mer troligt att de kommer vara otrogna. Har aldrig träffat en riktig snygg tjej som jag kan tänka mig att vara ihop med, alla är jävligt korkade... Dessutom är söta tjejer de kring 7/10 eller 8/10 typ, men som är mer feminina och inte har en dålig personlighet. De är det självklara valet för vem som helst med lite tanke bakom det hela. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deinosuchus:

Snygga tjejer har ofta dålig personlighet och det är mer troligt att de kommer vara otrogna. Har aldrig träffat en riktig snygg tjej som jag kan tänka mig att vara ihop med, alla är jävligt korkade... Dessutom är söta tjejer de kring 7/10 eller 8/10 typ, men som är mer feminina och inte har en dålig personlighet. De är det självklara valet för vem som helst med lite tanke bakom det hela. 

Jaja 8/10 är redan snyggt, hoppas du inte menar 4/10 men råkat skriva fel.


   
SvaraCitera

Jag är lite osäker vid det här laget om du är en riktig person eller någon sorts parodi på en kåt 12åring. I vilket fall är det ganska patetiskt och sorgligt att se. Jag hoppas att du söker hjälp och hittar något sätt att ändra det där problemet till personlighet du har råkat ut för. Världen är inte så ensidig som den kan verka och med lite arbete så lovar jag att du också kan bli en fungerande individ med annat än sex på hjärnan (:


   
SvaraCitera
Cobrak

fast du kommer ju aldrig få en tjej ändå så fattar inte riktigt varför du ens behöver reflektera över detta? Mycket glad


   
SvaraCitera
Cobrak

OnkelHubert:
Jag är lite osäker vid det här laget om du är en riktig person eller någon sorts parodi på en kåt 12åring. I vilket fall är det ganska patetiskt och sorgligt att se. Jag hoppas att du söker hjälp och hittar något sätt att ändra det där problemet till personlighet du har råkat ut för. Världen är inte så ensidig som den kan verka och med lite arbete så lovar jag att du också kan bli en fungerande individ med annat än sex på hjärnan (:

öh det är uppenbarligen ett troll

eller man får ju hoppas på d iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öh... Är jag den enda som tycker att ts är ett ganska uppenbart troll?Ledsen

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:
Öh... Är jag den enda som tycker att ts är ett ganska uppenbart troll?Ledsen

Hjärta

Tror också han är ett troll


   
SvaraCitera