Aviseringar
Rensa alla

Varför killar bryr sig om fula tjejer


evene

Ja jo man vill ju hellre ha en tjej som man är attraherad av


   
SvaraCitera

Deinosuchus:
Söta tjejer>Snygga tjejer

I princip samma sak enligt mig

Deinosuchus: För övrigt är personligheten viktigare

Men hur bra kan personligheten egentligen vara. Jag tror att du talar orealistiskt

OnkelHubert: Jag är lite osäker vid det här laget om du är en riktig person eller någon sorts parodi på en kåt 12åring. I vilket fall är det ganska patetiskt och sorgligt att se. Jag hoppas att du söker hjälp och hittar något sätt att ändra det där problemet till personlighet du har råkat ut för. Världen är inte så ensidig som den kan verka och med lite arbete så lovar jag att du också kan bli en fungerande individ med annat än sex på hjärnan (:

Elak

Cobrak: öh det är uppenbarligen ett troll

Nej, sluta säga så

Storchen84: Öh... Är jag den enda som tycker att ts är ett ganska uppenbart troll?

Jag tror att ts är ganska uppenbart icketroll

Anton_pj: Tror också han är ett troll

Då tror du fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på vad du menar med fula 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:
fast du kommer ju aldrig få en tjej ändå så fattar inte riktigt varför du ens behöver reflektera över detta? Mycket glad

pff, jag hjälper ungdommar så de inte råkar bli ihop med en ful tjej. Råkar du vara en tjej som vill skydda fula brudar måtro?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OnkelHubert:
Jag är lite osäker vid det här laget om du är en riktig person eller någon sorts parodi på en kåt 12åring. I vilket fall är det ganska patetiskt och sorgligt att se. Jag hoppas att du söker hjälp och hittar något sätt att ändra det där problemet till personlighet du har råkat ut för. Världen är inte så ensidig som den kan verka och med lite arbete så lovar jag att du också kan bli en fungerande individ med annat än sex på hjärnan (:

Jag heter Josef lokmani, kolla min Facebook och ni ser att jag är äkta. Ta mitt råd eller bli utnyttjad av fula brudar. Jag anser mig vara i framkant när det kommer till att resonera och genom denna tråd hjälper jag ungdommar så de inte råkar hamna snett


   
SvaraCitera

daygamer: Ta mitt råd eller bli utnyttjad av fula brudar

Utnyttjad på vilket sätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

Utnyttjad på vilket sätt?

Fula tjejer brukar leka svårfångade för att manipulera killar så att de ska bli envisa och ragga mer för att få dem. Egentligen om de var dig själva skulle du gått till en tjej i din egna liga. Tjejer gör detta hela tiden för att få en mycket snyggare kille än vad de själva är. Därför slutar det med att många killar blir singlar  då tjejerna oftast utnyttjar män och kan dumpa män när alla flåser efter tjejer tack vare deras manipulativa spel


   
SvaraCitera

så då räknas jag som en ful tjej för enligt mig är jag 1/10 men enligt maymay är jag nog 2/10 och jag faller inte för hur mycket killen tränar hur mycket killen tjänar eller liknande personligheten är det viktigaste av allt


   
SvaraCitera

Men en tjej som du tycker är ful tycker någon annan är snygg. Förstår inte vad du vill få fram med denna tråden


   
SvaraCitera

Anton_pj:
Men en tjej som du tycker är ful tycker någon annan är snygg. Förstår inte vad du vill få fram med denna tråden

han har blivit lurad av tjejer och nu tycker han att alla "fula" tjejer är manipulativa jävlar som ingen kommer älska 


   
SvaraCitera

daygamer:

Verkligen inte. De måste vara snygga för att man ska gå fram. Bara fula killar säger så för att de inte vågar gå fram till snygga tjejer

men enligt mig är du inte den finaste fisken i sjön så jag skulle inte gå fram och snackat med dig om vi nu ska vara såna


   
SvaraCitera

daygamer:

Jag heter Josef lokmani, kolla min Facebook och ni ser att jag är äkta. Ta mitt råd eller bli utnyttjad av fula brudar. Jag anser mig vara i framkant när det kommer till att resonera och genom denna tråd hjälper jag ungdommar så de inte råkar hamna snett

Tack för visdomen, "fulbruds-messias", dock så tror jag att jag avstår. Oavsett hur underhållande detta är så vågar jag inte äventyra din uppenbara mentala instabilitet något mer. Hoppas att du finner frid i livet och en ful tjej att älska.
Mvh.


   
SvaraCitera

daygamer: Fula tjejer brukar leka svårfångade för att manipulera killar så att de ska bli envisa och ragga mer för att få dem. Egentligen om de var dig själva skulle du gått till en tjej i din egna liga. Tjejer gör detta hela tiden för att få en mycket snyggare kille än vad de själva är. Därför slutar det med att många killar blir singlar  då tjejerna oftast utnyttjar män och kan dumpa män när alla flåser efter tjejer tack vare deras manipulativa spel

Ja, jag instämmer.


   
SvaraCitera

daygamer:

De är patetiska. Efter all porr så kan jag inte ens komma vid samlag

daygamer:

Det är snyggheten som är viktigast. Tror du brudar lägger märke till dig om du är ful?

Deinosuchus:

Snygga tjejer har ofta dålig personlighet och det är mer troligt att de kommer vara otrogna. Har aldrig träffat en riktig snygg tjej som jag kan tänka mig att vara ihop med, alla är jävligt korkade... 

daygamer:

pff, jag hjälper ungdommar så de inte råkar bli ihop med en ful tjej. Råkar du vara en tjej som vill skydda fula brudar måtro?

Dessa tankesätt är ganska sorgliga att läsa. Fattar att man vill vara attraherad till den man är ihop med, men att tro att utseendet är allt som spelar roll och generalisera kring folks personlighet baserat på deras utseende är dels ytligt men jag tror även det visar på en inre osäkerhet kring sig själv och sitt värde. Tvivlar på att man själv eller människorna omkring en mår bra av att man går omkring och förespråkar sånt här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
så då räknas jag som en ful tjej för enligt mig är jag 1/10 men enligt maymay är jag nog 2/10 och jag faller inte för hur mycket killen tränar hur mycket killen tjänar eller liknande personligheten är det viktigaste av allt

Okej stoppa inte ord i munnen på mig snälla du 🙂

Att sätta en siffra på hur attraktiv någon är, det är alldelea för svårt för mig 🙂


   
SvaraCitera