Aviseringar
Rensa alla

Varför kommer så fort?


RaggarPonken:

du ska va glad som kommer överhuvudtaget! ja kan inte få orgasm/utlösning via samlag. om ja inte kör på som en 409Cubic-inches V8 me SuperCharger och toppar på 2500v/min och ger 900Hk på bakhjulen, om ja pökar på så i en.....3-4 timmar så kanske ja kommer....

W....T....F![confused][surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Limefruit:

Jahaja, för mig är det tvärtom

Är det skönare att onanera, tycker du?


   
SvaraCitera

TwiZtah:

W....T....F!

vadå?.....normala, icke data/skeijt/måppe nöördar förstår nog....och ja lyckades faktiskt få orgasm nu i helgen 😀 de tog liksom bara ett år sen ja fick de sist, och med det menar ja inte att ja inte knullat på ett år utan att ja bara inte orkat köra på som en 409cubic-inches v8 me supercharger som toppar på 2500v/min och ger 900Hk på bakhjulen i 4 timmar utan varken OB tillägg eller lagstadgad fikarast[crazy]


   
SvaraCitera

majkie2:

Är det skönare att onanera, tycker du?

nej, det var inte det jag menade 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Limefruit:

nej, det var inte det jag menade 😛

Ah, oj.
Läste inte trådskaparens fråga ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sapidalen:

När man har onani så kommer man mycket snabbare en när man har sex?

var tvärtom för mig i början annars men 😛


   
SvaraCitera

RaggarPonken:

de tog liksom bara ett år sen ja fick de sist, och med det menar ja inte att ja inte knullat på ett år utan att ja bara inte orkat köra på som en 409cubic-inches v8 me supercharger som toppar på 2500v/min och ger 900Hk på bakhjulen i 4 timmar utan varken OB tillägg eller lagstadgad fikarast

Alltså, motororden och sånt förstår jag, då jag är ganska "insatt".
men att du inte KAN komma när du har sex? O.o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RaggarPonken:

du ska va glad som kommer överhuvudtaget! ja kan inte få orgasm/utlösning via samlag.

Kan vara en nervositetsgrej.


   
SvaraCitera

TwiZtah:

Alltså, motororden och sånt förstår jag, då jag är ganska "insatt".
men att du inte KAN komma när du har sex? O.o

hehe XD ja men de är bra att du förstår, lots of GarageCred for you!
nämen ja vet inte va de beror på, ja är inte nervös i sängen och ja är tänder på tjejer (jag vill absolut inte ligga med en kille och de skulle inte gå lättare) men ja kommer inte, visst har familjejuvelerna fått sej några törnar men de funkar ju vid onani så ja vet inte....

Hezkirin:

Kan vara en nervositetsgrej.

Näe ja känner mej väldigt säker i sängen, vet inte om ja kan avgöra det själv men ja tycker iaf att ja är duktig i sängen, tror min flickvän håller med om det oxå...


   
SvaraCitera

med en brud tänker du på henne också, inte bara på att du ska komma fort som fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Utlänning: För att du gör fel.

Man kan väl inte göra ffel . huvudsaken är väl att de är skönt de e ju därför man gör de.


   
SvaraCitera
time
 time

SweetE:

huvudsaken är väl att de är skönt de e ju därför man gör de.

Pinsamt att du tar mig seriöst. Pinsamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RaggarPonken:

du ska va glad som kommer överhuvudtaget! ja kan inte få orgasm/utlösning via samlag. om ja inte kör på som en 409Cubic-inches V8 me SuperCharger och toppar på 2500v/min och ger 900Hk på bakhjulen, om ja pökar på så i en.....3-4 timmar så kanske ja kommer....

Hahahahahaha! Jag älskar dig!


   
SvaraCitera

Libertad:

Jag älskar dig!

Okey[tard]...jag älskar inte dej...men ja uppskattar det ändå [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UnclePadda:

Plötsligt upptäcker man att man vaknat upp, och man befinner sig på TVÄRTOM-planeten.

[cheers]


   
SvaraCitera